Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی دانمارک: داور در اعلام پنالتی برای انگلیس اشتباه کرد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سرمربی دنمارک
سرمربی دنمارک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی دنمارک برتری انگلیس در این بازی را به لطف تصمیم بحث‌برانگیز داور دانست.

به گزارش اسپوتنیک، کسپر هیولمند، سرمربی تیم ملی دنمارک پس از شکست 2 بر یک شاگردانش در وقت‌های اضافه بازی برابر انگلیس در دومین شب از مرحله نیمه نهایی یورو د2020، ضمن تمجید از نمایش مردانش از تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه انتقاد کرد.

گری کین بازیکن تیم ملی انگلیس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
ورزش
حضور در فینال دیگر رویا نیست؛ انگلیس در شب تاریخی لندن حریف ایتالیا در فینال شد
سرمربی دنمارک پس از پایان این دیدار با ناراحتی از قضاوت این دیدار گفت:«خیلی غمگینم چرا که قبول این شکست برای من واقعاً سخت است چون در یکقدمی فینال بودیم و یکسری شرایط متفاوت در زمین بازی باعث شد که نتوانیم قدم آخر را برای حضور در فینال برداریم.»
هیولمند در اداممه گفت:«به نظرم نتایج بازی را اتفاقات رقم زدند و یکی از آنها هم زمانی بود که استرلینگ داشت به دنبال توپ می‌دوید، وارد محوطه شد و یک پنالتی گرفت که اصلاً پنالتی نبود. این چیزهاست که بیشتر مرا ناراحت می‌کند. نمی‌دانم چرا داور (قبل از صحنه رخ دادن پنالتی) زمانی که دو توپ درون زمین بود، بازی را متوقف نکرد.»
سرمربی دنمارک در پایان اظهار داشت:«انگلیس موقعیت‌هایی داشت اما بازیکنان من با جان و دل جنگیدند و هر کاری از دست‌شان ساخته بود انجام دادند. انرژی آنها در پایان بازی دیگر تحلیل رفته بود اما باز هم دست از جنگیدند نکشیدند. واقعاً حیف شد که نتوانستیم به فینال برویم چون بازیکنانم استحقاقشو داشتند.»

تیم ملی فوتبال دانمارک با وجود آنکه گل نخست را برابر انگلیس به ثمر رساند اما در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا از صعود به فینال بازبماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала