Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژیرو- میلان؛ یک‌قدم تا توافق نهایی

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر اویویه ژیرود بازیکن PSG Belarus Soccer Europa League Chelsea
اویویه ژیرود بازیکن PSG Belarus Soccer Europa League Chelsea - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
مهاجم فرانسوی چلسی در آستانه پیوستن به میلان ایتالیا قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی که با میلان به توافق شخصی رسیده در آستانه انتقال به جمع سرخ و مشکی پوشان است.

اویویه ژیرود بازیکن PSG Belarus Soccer Europa League Chelsea - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
رسمی؛ قرارداد ژیرو با چلسی تمدید شد

گزارش منتشر شده در این زمینه حاکی از آن است که میلان و چلسی در آستانه توافق با یکدیگر قرار گرفته اند و این انتقال به زودی و با یک مبلغ کم رسمی خواهد شد.

از سوی دگر در هفته‌های اخیر خبرها حاکی از آن بود که چلسی در صورت علاقه تیم‌های لیگ برتری به اولیویه ژیرو پول بیشتری را تلاش خواهد کرد اما در مورد تیم های سایر کشورها وسواس کمتری به خرج خواهد داد و در واقع به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث نزدیک شدن ژیرو به روسونری شده است.

میلان احتمالا رقم کمی را به چلسی برای جذب ژیرو پرداخت می کند و این باشگاه ایتالیایی برای جذب مهاجم 34 ساله اطمینان دارد.  انتظار می‌رود که ظرف امروز و فردا توافق نهایی برای انتقال ژیرو حاصل شود.

مهمترین دغدغه چلسی برای موافقت با فروش این بازیکن، پیوستن او به یک رقیب مستقیم در لیگ برتر انگلیس بود که به این ترتیب موافقت با میلان این نگرانی را هم برطرف می‌کند.

ژیرو در 119 بازی‌اش برای چلسی 39 گل زده است. او پیش از آن هم برای آرسنال 253 بازی انجام داده و 105 گل زده بود. با رفتن به میلان، دوران 9 ساله حضور ژیرو در لیگ برتر انگلیس به پایان می‌رسد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала