کمیسیون اروپا BMW و Volkswagen را صدها میلیون‌ یورو جریمه کرد

© AP Photo / Matthias Schraderکمیسیون اروپاBMW و Volkswagenرا صدها میلیون‌ یورو جریمه کرد
کمیسیون اروپاBMW  و  Volkswagenرا صدها میلیون‌ یورو جریمه کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
کمیسیون اتحادیه اروپا به دلیل نقض قوانین رقابت، شرکت‌های (بی‌ام‌دبلیو و فلکس‌واگون) را به مبلغ 875 میلیون دالر جریمه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مارگارت واستگر، سخنگوی رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرده است که این اتحادیه تصمیم گرفته است پنج کمپنی بزرگ موترسازی را به دلیل نقض قوانین رقابت جریمه کند:Daimler، BMW، Volkswagen، Audi و  Porsche که بخشی از کمپنی فلکس‌واگن هستند، مبلغ 875 میلیون دالر جریمه شدند.

انتشار نام های ناامید کننده ترین موترهای دنیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2019
انتشار نام های ناامید کننده ترین موترهای دنیا

گروه فلکس‌واگن (آئودی و پورش بخشی از آن هستند، اما به طور رسمی شرکت های جداگانه) 502.4 میلیون یورو BMW - 372.8 میلیون یورو جریمه باید پرداخت کنند.

این جریمه برای "توطئه برای توسعه پیشرفت های فنی در زمینه تصفیه اکسید نیتروژن"  از انتشار گازهای گلخانه ای اعمال شده است که مانع رقابت در بازار اتحادیه اروپا است، اتحادیه اروپا در بیانیه مطبوعاتی گفت. طبق گفته کمیسیون اروپا، همه طرفها به مشارکت خود در این کارتل اعتراف کردند و توافق کردند که پرونده را حل و فصل کنند.

واستگر در اعلامیه گفته است که این شرکت‌ها حدود 5 سال برای جلوگیری از رقابت برای تمیز کردن بهتر از آنچه قانوناً لازم است، علیرغم وجود فناوری مناسب، توطئه کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала