Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا مجبور به کاهش حقوق دیپای؛ کاتالان‌ها زیر قول شان می‌زنند؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای Футбол. Чемпионат мира - 2014. Тренировка сборной Нидерландов
ممفیس دپای   Футбол. Чемпионат мира - 2014. Тренировка сборной Нидерландов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
در حالی‌که بارسلونا به تازگی ممفیس دیپای را جذب کرده، حالا مجبور به حقوق پایین به اوست، چیزی که پایین‌تر از سقف اصلی قرارداد بازیکن هالندی می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا تنها چند هفته پس از امضای قرارداد با ممفیس دیپای مجبور به کاهش 30 درصدی حقوق ستاره هالندی شد.

دیپای که تا پایان فصل 2022-2023 با غول کاتالان قرارداد امضا کرده است.

به اساس گزارش‌ها، اکنون تیم نیوکمپ از حد سقف حقوق و دستمزد لالیگا فراتر رفته است، به این معنی که تازه واردان نمی‌توانند به طور رسمی در لیگ ثبت نام کنند و ممکن است با کاهش حقوق بیشتری روبرو شوند.

دیپای در ابتدا معامله‌ای به ارزش 6 میلیون پوند با امتیازات اضافی مبتنی بر عملکردش به دست خواهد کرد.

با توجه به مشکلات مالی این باشگاه، بارسلونا اکنون قادر به ارائه بیش از 5 میلیون پوند به بازیکن هالندی نمی‌باشد.

به گزارش گُل، دیپای خوشحال است که برای کمک به تیم جدیدش در میان نابسامانی‌های مالی در این باشگاه، از کاهش حقوق استفاده می‌کند.

غول لالیگا همچنین اقدامات دیگری را برای کاهش قبض دستمزدش پیش از فصل آینده انجام داده‌ است.

برخی بازیکنان به دروازه خروج راهنمایی می‌شوند، بعضی پ‌ها به انتخاب خود و برخی دیگر به دلیل نیاز فوری به سقف حقوق و دستمزد، کمک کنند.

اگرچه بخش عمده‌ای از کاهش دستمزدها برای دستیابی به معامله جدید مسی فعال شده که در حال حاضر قرارداد پایان یافته و در کوپا آمریکا با آرجانتین است.

انتظار می‌رود که اسطوره باشگاه در نیوکمپ ادامه دهد اما دستمزد وی بلند است و در صورتی‌که بارسلونا آنچه را که مسی می‌خواهد به وی پیشنهاد نکند، به تیم‌های علاقمندش خواهد باخت.

فصل آینده برای کومان و بارسا فصل بزرگی است، زیرا آنها در فصل گذشته پس از اتلتیکو مادرید و رئال مادرید سوم شدند و اگر این بار در این موقعیت پیشرفت نکنند، مطمئنا کار کومان در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала