Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری فینال کوپا آمریکا با حضور تماشاگران و بدون هزینه

© REUTERS / Luisa GonzalezSorteo de la Copa América 2020
Sorteo de la Copa América 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
مقامات کنمبول و ریودوژانیرو تایید کردند که فینال رقابت‌های کوپا آمریکا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و هواداران بدون هزینه قادر به تماشای این دیدار در ورزشکاه ماراکانا خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، فینال رقابت‌های کوپا آمریکای این دوره بین دو قدرت برتر آمریکای جنوبی یعنی برزیل و آرجانتین بامداد یکشنبه و ساعت 4:30 صبح به وقت افغانستان در ورزشگاه ماراکانا برگزار می‌شود.

این دیدار قرار بود در نبود تماشاگران برگزار شود اما اصرار هواداران سبب شد تا مقامات کنمبول و ریودوژانیرو  شرایط حضور هواداران را بررسی و در مورد تصمیم‌گیری کنند.

حالا مسئولان برگزاری رقابت‌های تایید کردند که فینال رقابت‌های کوپا آمریکا با حضور تماشاگران  برگزار خواهد شد و هواداران بدون هزینه قادر به تماشای این دیدار در ورزشکاه ماراکانا خواهند بود.

مقامات گفته اند که این دیدار با  10 درصد از ظرفیت ورزشگاه یعنی 5500 نفر برگزار می‌شود که 2200 چوکی به هواداران آرجانتینی و بقیه چوکی‌ها به هواداران برازیلی اختصاص خواهد یافت.

البته هواداران آرجانتینی از بیرون برازیل نخواهند بود و آن‌هایی که در کشور زندگی می‌کنند اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را خواهند داشت.

مسئولان برگزاری رقابت‌ها گفته اند که همه هواداران 72 ساعت قبل تست کرونا خواهند داد و در صورتی که تست شان منفی باشد، می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала