Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعویق مسابقه فیوری با وایلدر به خاطر کرونا

© AP Photo / Mark J. Terrillتایسون وایلدر Deontay Wilder, left, connects with Tyson Fury, of England, during a WBC heavyweight championship boxing match Saturday, Dec. 1, 2018, in Los Angeles
تایسون وایلدر     Deontay Wilder, left, connects with Tyson Fury, of England, during a WBC heavyweight championship boxing match Saturday, Dec. 1, 2018, in Los Angeles - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
رقابت مشت زنی تایسون فیوری و وایلدر به خاطر کروناویروس به تعویق افتاد.

مسابقه تایسون فیوری و دیئونتی وایلدر که قرار است در 24 جولای برگزار شود، به دلیل چندین مورد کوید 19- در اطرافیان بوکسور انگلیسی به تعویق افتاد.

رسانه ESPN روز پنجشنبه گزارش داد که چندتن از نزدیکان تایسون فیوری قهرمان سنگین وزن WBC جهان، بازی بین این مشت زن انگلیسی و وایلدر آمریکایی را تهدید می‌کند، مسابقه‌ی که برای 24 جولای در لاس وگاس برنامه ریزی شده است.

کانال ورزشی آمریکا که دارای حق پخش مبارزه با فاکس است، اعلام کرده که هنوز هیچ تصمیم رسمی در این باره اتخاذ نشده اما با استناد به منابع ناشناس اعلام نموده که این مبارزه "ناگزیر" به تعویق خواهد افتاد.

فیوری مبارز بدون شکست (30 پیروزی و یک تساوی)، در 16 جون قول داده بود که در سومین مسابقه با وایلدر پیروزی سریع را بدست خواهد آورد. وی در دومین مبارزه خود در فبروری سال 2020 در هفت روند کاملا یک طرفه حریف‌اش را به زانو درآورد. اولین مبارزه آنها در دسامبر 2018 با یک تساوی جنجالی در تصمیم تقسیم امتیاز به پایان رسید.

این مشت زن بریتانیایی در حال آماده سازی برای مبارزه مجدد کمربند سنگین وزن در برابر هموطن‌اش آنتونی جوشوا قهرمان سنگین وزن WBA ، IBF و WBO بود، تا این‌که یک قاضی در ماه می حکم داد که وی مجبور است برای سومین بار به مصاف وایلدر برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала