Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوازدهمین سال حضور بنزما در رئال؛ تمدید دیگر در راه است؟

© YouTube.comبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
امروز 9 جولای، 12 سال از حضور کریم بنزما در رئال مادرید گذشته و به نظر می‌رسد که سال‌های حضور این مهاجم فرانسوی در مادرید تمدید خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، 12 سال قبل از امروز و در تابستان سال 2009، کریم بنزما از باشگاه المپیک لیون به عنوان یک بازیکن پدیده به رئال مادرید آمد و با حضور فلورنتینو پرز و هواداران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه شد.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
پس از 5 سال و 258 روز، بنزما مجدداً برای تیم ملی فرانسه گلزنی کرد

این بازیکن از همان زمان به درخشش در ترکیب کهکشانی‌ها آغاز کرد و موفق به فتح 4 لیگ قهرمانان اروپا شد که سه تای آن از سال‌های 2016 تا 2018 به طور پیاپی به دست آمد و وی در آخرین فینالی که منجر به قهرمانی رئال مادرید در چمپیونزلیگ شد مقابل لیورپول گلزنی کرد.

بنزما که آخرین باز مانده بی‌بی‌سی است، توانسته دوبار نیز فاتح جام لالیگا با رئال مادرید شود و در حال حاضر یکی از مهاجمان برتر دنیای فوتبال است..

این بازیکن با انجام 559 بازی، دومین مهاجمی است که بیشترین بازی را در تاریخ رئال مادرید انجام داده است و بالاتر از خودش سانتیلانا با 654 بازی می‌بیند.

با این حال و با توجه به درخشش این بازیکن در فصل گذشته و رقابت‌های یورو، باشگاه رئال مادرید تصمیم به تمدید قرارداد این بازیکن مسلمان دارد و براساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، طرفین برای تمدید به توافق نهایی دست یافته اند و انتظار می‌رود که پس از تمدید قرارداد ناچو که این هفته انجام شد، بنزما نیز قرارداد خود را تمدید کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала