Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوتبال بازی کردن ستاره بایرن با کودکان خیابانی + ویدیو

© AP Photo / DPA/Matthias BalkНападающий футбольного клуба «Бавария» Роберт Левандовский и его жена Анна Левандовска на фестивале Октоберфест в Мюнхене, Германия
Нападающий футбольного клуба «Бавария» Роберт Левандовский и его жена Анна Левандовска на фестивале Октоберфест в Мюнхене, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی ستاره پولندی بایرن مونیخ، در روزهای تعطیلاتش با کودکان ساردینیا به بازی فوتبال پرداخته که ویدیو منتشر شده از این بازیکن مورد استقبال بی‌نظیر قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی و آقای گل بوندس لیگا پس از سپری کردن یک فصل دشوار و ناکامی تیم ملی کشور در رقابت‌های یورو، حالا به استراحت می پردازد و در حال حاضر در منطقه ساردنیا که جزیره‌ای است در غرب ایتالیا و دریای مدیترانه، حضور دارد.

این بازیکن امروز با لباس عادی در خیابان‌های این منطقه جذاب ظاهر شد و با کودکانی که در حال بازی فوتبال بودند، برای دقایقی پا به توپ شد. ویدیوی منتشر شده از این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفته و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی لوا را تحسین کرده‌اند.

این ستاره بایرن مونیخ که شدیداً در میان فوتبال دوستان محبوب است، در ساردینیا نیز مورد استقبال قرار گرفته و مردم در کنار او حلقه زده اند تا ببینند این ستاره بزرگ دنیای فوتبال چگونه دریبل می‌زند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала