Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول با 35 میلیون به دنبال سائول هافبک اتلتیکو

© REUTERS / Susana VeraИгрок "Атлетико Мадрид" Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с "Ливерпулем" в Мадриде
Игрок Атлетико Мадрид Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с Ливерпулем в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
باشگاه لیورپول می‌خواهد که در بازار کنونی برای جذب ستاره اسپانیایی اتلتیکومادرید اقدام نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیورپول با 35 میلیون به دنبال سائول هافبک اتلتیکو مادرید در تابستان جاری می‌خواهد وارد بازار شود.

گمانه‌زنی‌هایی در مادرید نیز وجود دارد که این بازکین قصد دارد یک تابستان را در آنفیلد سپری کند و به تیم یورگن کلوپ بپیوندد.

دیاریو آ اس گزارش کرده که لیورپول به دلیل کاهش وضعیت مالی اتلتیکو، فکر می‌کند این بهترین فرصت برای اقدام است.

اتلتیکو پس از قهرمانی لالیگا، به طرز چشمگیری، مقدار سرمایه‌اش را افزایش داد، هرچند که تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته و در نتیجه نیاز به بازپرداخت بودجه دارد. اتلتی حاضر است در تابستان امسال به پیشنهادی 40 میلیون یورویی (35 میلیون پوند) برای بازیکن 26 ساله‌اش گوش دهد.

سائول فصل گذشته زیر نظر دیگو سیمئونه جایگاه‌اش را از دست داد و اتلتی تابستان امسال با ورود رودریگو دو پال، در خط میانی خود جذب نیرو کرده است.

سائول فعلا نمیکت کوکه، توماس لمار و مارکوس یورنته است، در حالی‌که اتلتیکو هکتور هررا و جفری کندوگبیا را نیز در اختیار دارد.

در همین حال همچنان گزارش‌هایی مطرح شده که بایرن مونیخ قبلاً به سائول نزدیک شده، هرچند که وی واضح نموده که او اتلتی و لالیگا را فقطبه مقصد لیگ برتر ترک خواهد کرد.

این بازیکن 26 ساله در یک قرارداد طولانی مدت تا تابستان 2026 با اتلتی متعهد است و یک بند آزادسازی 150 میلیون یورویی در قراردادش درج شده است.

این در حالی‌ست که لیورپول برای خرید یک هافبک فعال نیست و کلوپ آماده است تا فرصت‌های نهایی را به بازیکنانی مانند الکس اوکسلید-چمبرلین و نبی کیتا بدهد که دقایقی سخت در فصل گذشته بدست آوردند.

سرخ‌ها همچنین امیدوار به کورتیس جونز هستند که با سرعت بالایی پیشرفت می‌کند، در حالی‌که هاروی الیوت جوان از دوره وام با بلکبرن بازگشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала