Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو: مسی را تحسین می‌کنم اما آرجانتین به او خلاصه نمی‌شود

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training
کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
در آستانه فینال رقابت‌های کوپا آمریکا، کاسمیرو ستاره خط میانی تیم ملی برازیل، در مورد لیونل مسی صحبت کرده و مدعی شده که تیم ملی آرجانتین تنها لئو نیست.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد روز یکشنبه فینال کوپا آمریکا میان دو تیم مطرح آمریکای جنوبی( برازیل و آرجانتین)، در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد و یاران مسی و نیمار با برای کسب عنوان قهرمانی دیدار خواهند کرد.

Argentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
گُلر افسانه‌ای پاراگوئه: مسی باید برازیل را شکست دهد و قهرمان آمریکای جنوبی شود

در آستانه این دیدار حساس کاسمیرو ستاره خط میانی تیم ملی برازیل و باشگاه رئال مادرید، در مورد حریف تیم ملی کشورش و رهبر قدرتمندش صحبت کرده و می‌گوید که آرجانتین به مسی خلاصه نمی‌شود.

کاسمیرو در مورد دیدار نهایی کوپا آمریکا گفت:" آرجانتین تیمی با بازیکنانی در بالاترین سطح است. آنها فقط به یک یا دو بازیکن خلاصه نمی‌شوند. ما کیفیتی را که مسی دارد می دانیم، او بازیکن بزرگی است، اما ما باید برای کل تیم آرجانتین ارزش قائل شویم و باید به همه‌ی آن‌ها احترام بگذاریم. آرجانتین تنها مسی نیست، همانگونه که دفاع برازیل تنها کاسمیرو نیست."

کاسمیرو در حالی در مورد مسی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که کاپیتان تیم ملی آرجانتین با 4 گُلزده بهترین گُلزن و با 5 پاس گُل بهترین پاسور این رقابت‌‌ها محسوب می‌شود و در این رقابت‌ها بسیار خوب ظاهر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала