Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنابئوی جدید میزبان مسابقات بسکتبال؟ + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید موسوم به سانتیاگو برنابئو که تحت بازسازی است، می‌تواند میزبان بازی‌های بسکتبال نیز باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ یکی از رسانه‌های کاتالان موسوم به RAC1 در برنامه Tu diràs اطمینان داد که رئال مادرید ضمن بازسازی ورزشگاه خانگی خود به دنبال یک انقلاب بزرگ دیگری است.

اگر تأیید شود، این یک خبر انقلابی در دنیای بسکتبال خواهد بود، زیرا به اساسادعای RAC1، تیم بسکتبال رئال مادرید می‌تواند در سانتیاگو برنابئو بازی نماید، جایی‌که به عنوان یک خانه جدید، مدرن و تعبیه شده برای چندمورد، زیر بازسازی کامل قرار گرفته و به طور کامل در آینده از لحاظ تئوری فقط برای فوتبال نبوده بلکه می‌تواند ایده دیگری نیز داشته باشد.

ژاوی بالستروس روزنامه نگار در قسمت بسکتبالی برنامه Tu Diràs در ایستگاه کاتالان، از "یک احتمال زیاد" صحبت نمود و اطمینان داد که در حال حاضر "بخشی از پروژه فعال شده است." و برای پرونده‌ای که در آن انتقال بخش بسکتبال وجود دارد، مهمتر از همه، از نظر فنی و لوژستیکی یک چالش فوق العاده خواهد بود، اما با توجه به این اطلاعات امکاناتی که سقف جدید و قابلیت جمع شدن چمن برنابئو جدید ارائه می‌دهد، زمینه برگزاری بازی‌های بسکتبال وجود دارد.

به حداکثر رساندن امکانات ورزشگاه جدید فراتر از مسابقات تیم فوتبال و این‌که 365 روز در سال به صورت کامل کارآمد است، این ورزشگاه جدید، با میزبانی از انواع و اقسام رویدادها از جمله کنسرت یا ورود تیم بسکتبال، فروش تکت و سایر مفاهیم غیرمستقیم و امکانات بیشتر در روزهای بیشتر و نیز بهره برداری از امکانات جدید برای ر ئال مادرید می‌تواند سودآوری بزرگی داشته باشد.

رئال مادرید در دهه گذشته در ویزنیک سنتر" (کاخ ورزشی جامعه مادرید) بازی کرده جایی که آنها پس از عبور از خانه‌های دیگر (تورجون، رایموندو ساپورتا، ویستالگر، کاجا مجزیکا ریترند) بازگشتند و در مقابل 15000 و میانگین قبل از همه گیری تقریباً 10000 در یورولیگا و بیش از 9000 در هر بازی در ACB به میدان رفته است.

علاوه بر این، گزینه سازماندهی بازی‌های بسکتبال امکان میزبانی از مراحل نهایی کوپا دل‌ری، فینال فور یورولیگ، مسابقات بین المللی و ... در برنابئو جدید را فراهم می‌کند.

همچنین باید دید که سرانجام چه شکلی خواهد داشت و برای بسکتبال در برنابئو که ظرفیت 82000 هوادار را دارد، چه ظرفیتی قبول می‌شود. در یوروباسکت 2015 در فرانسه ورزشگاه "پیر موروی" شهر لیل از 50.000 تا 27.000 تماشاگر اقتباس شد که در آنجا تیم ملی اسپانیا طلا گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала