بکار گیری گاز برای نجات زمین از آلاینده های دیگر

© Fotolia / Pakhnyushchyyبکار گیری گاز برای نجات زمین از آلاینده های دیگر
بکار گیری گاز برای نجات زمین از آلاینده های دیگر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
بکار گیری از گاز طبیعی به عنوان منبع برق می تواند سیاره زمین را نجات دهد.
پوتین از روش امریکایی ها برای تولید گاز انتقاد کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
پوتین از روش امریکایی ها برای تولید گاز انتقاد کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فوربس، گاز میانگین طلایی بین ذغال آلاینده و منابع تجدیدپذیر گران قیمت است.

اتحادیه بین المللی گاز (IGU)، گاز طبیعی را به عنوان یک مولفه مهم در سیستم انرژی جهانی، به ویژه در زمینه پیگیری اهداف آب و هوایی و رد گسترده سوخت های هایدروکاربن می داند.

اندره استگر معاون رئیس اتحادیه بین المللی گاز به این نتیجه رسیده است، که "تغییر از نفت کثیف و ذغال سنگ به گاز پاک یک راه حل اثبات شده و ارزان است"، که هم اکنون به نفع محیط زیست است.
افزون بر این، همه کشورهای جهان از منابع مالی، پایه صنعتی و دانش فنی برای تأمین منابع انرژی تجدیدپذیر برخوردار نیستند. بر خلاف کشورهای ثروتمند، که توانایی سرمایه گذاری در فناوری های جدید را دارند، فقیران به سادگی نیاز به تأمین نور، گرما و برق برای جمعیت در حال رشد دارند. در این حالت، انرژی گاز به جایگزینی مناسب برای باد یا خورشید تبدیل خواهد شد.
با این حال، صنعت گاز با منابع تجدید پذیر رقابت نمی کند، اما آنها را تکمیل می کند و باعث انعطاف پذیری و ایمنی بیشتر سیستم انرژی می شود. به عنوان نمونه، در انگلستان و ایالات متحده ، قطع برق متناوب به دلیل ناهنجاری های هوا، کمبود باد یا کمبود نور خورشید رخ می دهد. اندره استگر بر این باور است، که در چنین مواردی لازم است شبکه های گاز اضطراری یکپارچه را متصل کنیم - سپس ، در صورت خرابی منابع "سبز" ، جریان برق متوقف نخواهد شد.

سطح امنیت انرژی در اروپا به منطقه بستگی دارد. گاز از طریق خطوط لوله از روسیه و ناروی و همچنین از طریق پایانه های زنده کردن دوباره گاز مایع به قاره تأمین می شود.

اروپایی ها قصد دارند از گاز طبیعی مایع و گاز طبیعی فشرده در حمل و نقل ساحلی، حمل و نقل کالا و به عنوان سوخت برای بس ها برای کاهش ردپای کارن سوخت های دیزل استفاده کنند. در حال حاضر، 4 هزار ایستگاه در اروپا وجود دارد که می توانید با گاز طبیعی سوخت گیری کنید و تعداد آنها در حال رشد خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала