Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی با آمار طلایی به دنبال کسب نخستین جام ملی

© AP Photo / Andre PennerArgentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021
Argentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
لئو مسی در حال حاضر بهترین گُل‌زن و بهترین پاسور رقابت‌های کوپا آمریکا است و با آمار طلایی به مصاف برازیل می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی آرجانتین به همراه لیونل مسی به فینال رقابت های کوپا آمریکا 2021 رسیده است و بامداد یکشنبه ساعت 4:30 به وقت  کابل به مصاف تیم ملی برازیل خواهد رفت و باید دید که مقابل این تیم چگونه بازی خواهد کرد و آیا لئو می‌تواند نخستین جام ملی خود را کسب کند یا خیر.

با توجه به آماری که مسی در این رقابت‌ها به ثبت رسانده است، به نظر می‌رسد که این بازیکن در برابر نیمار و یاران نیز خواهد درخشید می‌تواند پس از سال‌های دور دراز با تیم ملی کشورش به عنوان قهرمانی خواهد رسید.

لئو در این رقابت‌ها با 4 گُل زده بهترین گُل‌زن است و با 5 پاس گُل بهترین بازی‌ساز و پاسور این رقابت‌ها نیز شناخته می‌شود.

مسی همچنان در 6 بازی که در کوپا آمه ریکا 2021 به میدان رفته است، توانسته 5 بارعنوان بهترین بازیکن را کسب کند و رهبری خوبی نیز به نمایش گذاشته است.

این آمار نشان می‌دهد که این ستاره 34 ساله تمام کار را برای رسیدن به نخستین جام ملی انجام داده است و در فینال نیز تلاش خواهد کرد تا با همین آمار درخشان قهرمان شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала