Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات رییس باشگاه رئال با کادرفنی و بازیکنان در نخستین هفته از تمرینات پیش فصل

© REUTERS / Sergio PerezFlorentino Perez
Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، در نخستین روزهای تمرینات پیش فصل با کارلو آنچلوتی سرمربی جدید باشگاه و بازیکنانی حاضر در تمرینات ملاقات کرد.

به گزارش اسپوتنیک، صبح روز دوشنبه تمرینات پیش فصل رئال مادرید زیر نظر کارلو آنچلوتی آغاز شد و بازیکنان جوان و بازیکنانی که به وظیفه ملی نرفته بودند، تمرینات خویش را برای فصل جدید آغاز کردند.

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، در نخستین هفته از تمرینات پیش فصل با کارلو آنچلوتی سرمربی جدید باشگاه و بازیکنانی حاضر در تمرینات ملاقات کرد و با آن‌ها در مورد برنامه‌ها و اهداف فصل جدید گفت‌وگو کرد.

پرز در این ملاقات با مارسلو که پس از جدایی راموس کاپیتان نخست تیم خواهد بود، گفت‌وگویی طولانی داشت و به نظر می‌رسد که این بازیکن در این باشگاه خواهد ماند و تیم را در فصل جدید رهبری خواهد کرد.

گفته می‌شود که فصل جدید به تاریخ 14 و 15 ماه آگست (23 و24) اسد شروع می‌شود و در حال حاضر بازیکنانی چون لونین، آلتوبه، کارواخال، وازکز، ناچو، مارسلو، مندی، ایسکو،، اودگارد، ماریانو دیاز، رودریگو، یوویچ، اودریوزولا و براهیم دیاز در تمرینات حاضر اند و با 10 بازیکن آکادمی زیر نظر کارلو آنچلوتی به تمرین می‌پردازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала