Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آگوئرو ذخیره فاتی؛ کان با آرجانتین نقش‌اش را تمرین می‌کند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر آگوئرو
آگوئرو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
کان جایگزین رسمی لاوتارو در آرژانتین است. سران بارسا قبلاً قبل از امضای قرارداد به او هشدار داده بودند كه نقش وی جایگزینی آنسو خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرجیو آگوئرو با 33 سال سن، وارد دنیای جدیدی از دوران حرفه‌ای خود می‌شود. در پایان دوران حضورش در سیتی، او در منچستر به یک افسانه تبدیل شد و یک ماه پیش نیز با بارسلونا به صورت رایگان قرارداد بست. پیش از بارسایی شدن، سران جدید کاتالان به او توضیح دادند که او در برنامه فصل بعد، یک بازیکن تعویض خواهد بود و آگوئرو آن را پذیرفت. این بدان معنا است که او مزدش را می‌گیرد ولی تا پایان فصل، بازی‌های انگشت شماری را به عنوان یک بازیکن اصلی خواهد داشت.

آگوئرو با پذیرفتن این نقش می‌داند که آنسو فاتی اگر بهبود یابد، او در سیستم 4-3-3 دیپای و مسی را همراهی خواهد کرد، به همین دلیل ستاره آرجانتینی در حال تمرین نقش‌اش در کوپا آمریکا است. او در مسابقات، جایگزین رسمی لاوتارو مارتینز است و فقط دو بازی را مقابل پاراگوئه و بولیوی از ابتدا به میدان رفته است. او در بازی اول 10 دقیقه مقابل چیلی و در مرحله یک چهارم نهایی 1 دقیقه مقابل اکوادور به میدان رفت. در مقابل اروگوئه در اولین مسابقه، حضور نداشت و در مقابل کلمبیا در نیمه نهایی نیز بازی نکرد.

هدف مسی و هدف ورزشی که باشگاه او را به خدمت گرفته، این است که بتواند دقیقه‌های خود را بهینه کند. کان دارای تجربه، غریزه و روحیه بلند است. او می‌داند که بارسا به طور مشخص از او چه انتظاراتی دارد و به نظر می‌رسد وی استعداد پاسخ قناعت بخش به این امر را داراست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала