Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری بازی‌های المپیک پشت درهای بسته

© REUTERS / Kim Kyung-Hoon/PoolМужчина с флагами с изображением талисманов Летней Олимпиады после мероприятия по случаю 100 дней до Олийписких игр в Токио
Мужчина с флагами с изображением талисманов Летней Олимпиады после мероприятия по случаю 100 дней до Олийписких игр в Токио  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
رقابت‌های بیس بال و سافت بال در المپیک که قرار است در فوکوشیما برگزار شود، پشت درهای بسته انجام خواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از توکیو و ساپورو، ولایت فوکوشیما به نوبه‌اش تصمیم گرفته که برخی بازی‌های المپیک یعنی مسابقات بیس بال و سافت بال، که در ورزشگاه‌های این شهرها انجام می‌شود، پشت درهای بسته بازی گردد.

فوکوشیما واقع در شمال جاپان، روز شنبه تصمیم گرفت در جریان بازی‌های المپیک توکیو (23 جولای - 8 آگوست) حضور تماشاگران را در مسابقات بیس بال و سافت بال ممنوع نماید.

ماسائو اوچیبوری والی فوکوشیما در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که افزایش مبتلایان کوید -19 و فشار وارده بر بیمارستان‌ها در منطقه وی و در منطقه توکیوی بزرگ باعث شده تا هواداران از حضور در مسابقات منع شوند و بازی‌ها پشت درهای بسته برگزار گردد. روز شنبه، ناحیه ساپورو به نوبه خود اعلام داشت كه مسابقات فوتبال در این منطقه بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. وی همچنین از مردم خواست که برای تماشای ماراتُن و پیاده روی در مسابقات سفر نکنند.

تماشای مسابقات از نزدیک در سه بخش همسایه (چیبا، سایتاما و کاناگاوا) نیز برای هواداران بسته خواهد بود. در حال حاضر رویدادهایی که در بخش‌های دیگر از جمله میاگی یا شیزوکا برنامه ریزی شده، هنوز هم حضور محدود تماشاگران را می‌پذیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала