Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توضیحات کامل کیه‌لینی در مورد خوش‌وبش عجیب با آلبا

© REUTERS / Carl RecineЖорди Альба из Испании и Джорджио Кьеллини из Италии перед пенальти
Жорди Альба из Испании и Джорджио Кьеллини из Италии перед пенальти - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
کاپیتان تیم ملی ایتالیا در مورد رفتارش با کاپیتان تیم ملی اسپانیا در دور نیمه‌نهایی رقابت‌های یورو وضاحت داد و اظهار داشت که آلبا در انتخاب دروازه‌ دچار اشتباه شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم ایتالیا و اسپانیا در نیمه نهایی یورو 2020 هفته گذشته به مصاف هم رفتند که آتزوری توانست در ضربات پنالتی ماتادورها را شکست دهد و راهی فینال شود.

کیه لینی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2020
افشاگری کیه‌لینی در مورد عادات زشتِ هافبک بارسا

پس از آن که این بازی در 120 دقیقه مساوی شد و پیش از ضربات پنالتی در حین مشخص شدن زمین مسابقه و اینکه چه تیمی اول ضربات خود را بزند، شوخی جالبی بین کیه‌لینی و آلبا رخ داد. خوش و بشی که به سوژه جالبی برای رسانه‌ها بدل شد و همه از رفتار جالب کاپیتان ایتالیا صحبت کردند.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا حالا در مورد رفتارش با کاپیتان تیم ملی اسپانیا وضاحت داد و اظهار داشت که آلبا در انتخاب دروازه‌ دچار اشتباه شده بود.

کیه‌لینی در این مورد به اسپورت کاتالونیا گفت:" آلبا در انتخاب دروازه مورد نظرش برای زدن پنالتی‌ها اشتباه کرد و من هم با شوخی او را متوجه اشتباهش کردم. ما باید انتخاب می‌کردیم که کدام طرف زمین را برای زدن ضربات پنالتی انتخاب کنیم و او در تصمیم‌گیری مرتکب اشتباه شد. من او را متوجه ساختم و او هنوز تاکید به انتخاب خودش داشت. همین موضوع سبب شد تا من با او شوخی کنم."

کیه‌لینی در حالی آلبا را متوجه اشتباهش ساخت که سال‌ها کاپیتان تیم یوونتوس و ایتالیا بوده است، تجربه زیادی در این مورد دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала