رئیس جمهور غنی به ولایت خوست رفت

© @https://twitter.com/ARG_AFGسفر رئیس جمهور با هواپیما به خوست
سفر رئیس جمهور با هواپیما به خوست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
رئیس جمهور غنی، روز شنبه، نوزدهم سرطان، در سفری به ولایت خوست، پنجمین میدان هوایی کشور را افتتاح کرد و به بهره‌برداری سپرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر رسانه‌ی ارگ، محمد اشرف غنی رئیس جمهوری کشور، صبح امروز شنبه (19 سرطان)  در راس یک هیات عالی رتبه دولتی به منظور افتتاح میدان هوائی وبررسی وضعیت عمومی ولایت خوست، به آن ولایت سفر کرد.

آقای غنی در جریان این سفر با مسولین امنیتی، و اقشار مختلف مردم ولایت خوست نیز دیدار خواهد کرد.

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری نیز آقای غنی را در این سفر همراهی می‌کند.

گفتنی است که آقای غنی، روز گذشته نیز از بخش های مختلف میدان هوایی بگرام که پس از خروج نیروهای بین المللی مسئولیت های آن به نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان انتقال گردیده است، دیدن کرد.

لطیف پدرام: اشرف غنی قصداً جنگ را به شمال می‌برد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
لطیف پدرام: اشرف غنی قصداً جنگ را به شمال می‌برد

رئیس جمهور غنی پس از استماع معلومات بریدجنرال اسدالله کوهستانی و پیشنهادات وی در مورد پلان‌ها و برنامه آینده،که شامل اکمالات، تجدید پرسونل، ایجاد کمربندهای امنیتی و حفظ و مراقبت تاسیسات می باشد و همچنان گزارش تفصیلی از وضعیت میدان هوایی بگرام، گفت که برای مدیریت زندان بگرام باید یک هیاتی جهت گماشتن افراد با ظرفیت و مسلکی، موظف شود.

آقای غنی افزود که در قسمت انتقال و جابجاسازی وسایل و تجهیزات میدان هوایی بگرام یک تیم بین الوزارتی سکتور امنیتی بررسی خویش را انجام دهد تا وسایل و تجهیزات منقول و غیر منقول مشخص شود و پس از اولویت بندی، اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

همچنان رئیس جمهور کشور ضمن بازدید از بخش های مختلف شفاخانه میدان هوایی بگرام، گفت که یک بخش شفاخانه شهید محمد داوود خان به اینجا انتقال گردد و در مورد اینکه از این شفاخانه منحیث شفاخانه ملکی، نظامی و یا مختلط استفاده شود، بررسی صورت گیرد و در زمینه جلب و جذب پرسونل و کارمندان مسلکی آن نیز اقدام گردد.

گفتنی است که هفته گذشته، نیروهای آمریکایی، بگرام که بزرگترین پایگاه آنان در افغانستان بود را تخلیه کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала