Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعنه 100 هزار دالری یک یوتیوبر به مک گرگور

© AP Photo / John Locherمک گرگور
مک گرگور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
جیک پاول یوتیوبر معروف آمریکایی در آخرین مورد، از گردن بند طعنه آمیز بر ضد مک گرگور پرده برداشت که با نام "کانر مک گرگور خواب آلود" ساخته شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ جیک پاول یوتیوبر آمریکایی پیش از مسابقه کانر مک گرگور در سازمان UFC با داستین پوآیر، بار دیگر ستاره ایرلندی را مسخر کرد اما این بار به ارزش 100 هزار دالر. پاول خواست با خرید یک زنجیر 100 هزار دالری برای تمسخر کردن مبارز ایرلندی، آخرین ضربه‌اش را وارد کند.

مک گرگور در حال آماده شدن برای رویارویی با داستین پوآیر در مسابقات UFC 264 است زیرا به دنبال می‌خواهد باخت‌اش را جبران کند که در اوایل سال جاری از ورزشکار آمریکایی متحمل شد.

"بدنام" برای سومین بار از بازنشستگی خارج شد تا در جنوری به مصاف پوایر برود اما نتوانست از حریف خود بهتر باشد و باخت. در حالی که مک گرگور برای سومین مبارزه‌اش  با مبارز 32 ساله آمریکایی آماده می‌شود، پاول مک گرگور را مسخره کرد.

زنجیر خریداری شده با عنوان "مک گرگور خواب آلود"، مرد ایرلندی را نشان می‌دهد که پس از شکست مقابل پوآیر در UFC 257 به تصویر کشیده شده و پاول پیش از آخرین مسابقه‌اش، هشدار حساسیت MMA را به سرعت دریافت کرد.

پاول هنگام نمایش خرید زنجیر گران قیمت‌اش گفت:

"زنجیره خواب آلود کانر مک گرگور 100 هزار دالری جدید من را بررسی کنید. مک گرگور، بهتر است امشب برنده شوی - در غیر این صورت ما قادر به مبارزه نیستیم. اگر شکست بخوری، حرفه شما تمام شده و پیشنهاد 50 میلیون دالری که به شما دادم دیگر روی میز نخواهد بود. خواب آلود نشوید. شب بخیر مک گرگور. F *** you b ****.""

پاول پس از سه بُرد در سه مبارزه حرفه‌ای شهرت خود را در دنیای بوکس بالا برده و قبلاً در مورد ایده مواجه شدن با مک گرگور در رینگ صحبت کرده است.

پاول در مورد این‌که چرا در یک مسابقه بین این دو دوست دارد که شانس خود را آزمایش کند، گفت: "شما می‌توانید بگویید که کانر آن را از دست داده است. او دیگر از جای اصالت صحبت نمی‌کند و می‌توانید بگویید که او سعی دارد خود را با دروغ‌های‌ش متقاعد کند. هنگامی که ما می‌جنگیم، من او را بیشتر به دلیل کلاهبرداری که هست، افشا می‌کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала