غنی: تجهیزات نیروهای هوایی در امارات متحده عربی ترمیم می‌شود

© Official Page for the President of The Islamic Republic of Afghanistan غنی: تجهیزات نیروهای هوایی در امارات متحده عربی ترمیم می‌شود
 غنی: تجهیزات نیروهای هوایی در امارات متحده عربی ترمیم می‌شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
رییس جمهور افغانستان در سفرش به خوست گفت، که به منظور ترمیم تجهیزات نیروهای هوایی، در امارات متحده عربی جای درنظر گرفته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری نوشت: رییس جمهور محمد اشرف غنی در جریان سفرش به ولایت خوست، قبل از ظهر امروز در جلسۀ ارشد امنیتی به مسئولان این ولایت به منظور هرچه بهترشدن وضعیت امنیتی، هدایات لازم داد.

ارگ افزوده است، که رییس جمهور افغانستان پس از شنیدن سخنان و پیشنهادات آنان، از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور بخاطر شکست دادن دشمن و اینکه روحیه عالی و ظرفیت بلند دارند، تشکر کرد و گفت که آبادی خوست مسئولیت ما و حفاظت از آن به دوش شما می باشد.

اشرف غنی در این جلسه گفته است، که به‌منظور ترمیم تجهیزات نیروهای هوایی، جایی در امارات متحده‌ی عربی در نظر گرفته شده است.

رییس‌جمهور افغانستان در این نشست امنیتی از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به‌خاطر «شکست دادن دشمن» و روحیه‌ی عالی و ظرفیت بلندشان تشکری کرده است.

او همچنین گفته است، که نیروهای امنیتی و دفاعی با کمبود امکانات مواجه نیستند و به‌خاطر تمویل و تجهیز این نیروها، تعهدات بین‌المللی پا برجاست.

 

یادآوری می کنیم، که در ماه های پسین شدت یورش های جنگجویان گروه طالبان افزایش پیدا کرده و ده ها ولسوالی را از کنترل نیروهای دولتی بیرون کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала