Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لالیگا اجازه داد؛ مسی می‌تواند تمدید کند

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
لالیگا به بارسلونا اجازه داد تا لیونل مسی را دوباره ثبت نام کند و اعلام کرده که لایحه حقوقی را بر طرف خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی در بارسلونا به کارش ادامه خواهد داد زیرا لالیگا ثبت نام او را در آخرین ساعات مجاز دانسته است. پس از عبور از مانع پرداخت قبض حقوقی، توافقی که خوان لاپورتا با خورخه مسی پدر و نماینده لئو انجام داده بود، در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

خاویر تباس رئیس لالیگا در توضیح درخواست سران بارسا به پدر مسی توضیح شخصی خواهد داد که چرا مجبور شد شرایط پیشنهادی کاتالان‌ها را پذیرفته است. (فصل 22/21 مبلغی دریافت می‌کند که در فصل بعد افزایش خواهد یافت)

در حالی‌که مسی نمی‌خواست یک ثانیه تمرکزش را از تیم ملی آرجانتین دور کند و کاملا روی فینال کوپا آمریکا مقابل برزیل متمرمز شده،  تمام مذاکرات را به دست پدرش سپرده و اکنون سران بارسا انتظار دارند که توافق نهایی به زود انجام شود.

مذاکره پاری‌سن‌ژرمن هنوز پابرجاست و پاریسی‌ها امیدوار هستند که بتوانند مسی را راضی سازند تا او را با سرخیو راموس و اشرف حکیمی به پروژه جدید شان اضافه کنند. از شرایط خریدهای جدید اطمینان حاصل می‌شود که مسی فصل آینده در پاریس بازی خواهد کرد، اما با قبول لالیگا برای ثبت نام او، به نظر می‌رسد که احتمال جدایی وی از بارسا تمام شده است. این در حالیست که ورود مسی به پی‌اس‌جی با رفتن امباپه به رئال مادرید مرتبط است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала