Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرخش سیتی به سمت مهاجم بارسا به دلیل ناکامی در جذب کین

© AP Photo / Miguel MorenattiBarcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
منچسترسیتی پس از سخت‌گیری‌های باشگاه تاتنهام، از خرید کین منصرف شده است و می‌خواهد آنتوان گریزمن مهاجم فرانسوی بارسلونا را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، به کسی پوشیده نیست که پپ گواردیولا شدیداً علاقه‌مند سبک بازی گریزمن است و در زمان حضور در بارسلونا و هنگامی که مهاجم فرانسوی برای سوسیداد توپ می‌زد، به جذب او علاقه نشان داده بود اما این بازیکن به اتلتیکومادرید رفت.

Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
ورزش
گریزمن در چهارراهی خروج از بارسا

سرمربی سیتیزن‌ها که در حال حاضر به دنبال تقویت خط حمله خود پس از جدایی آگوئرو است، به جذب این بازیکن فرانسوی علاقه نشان داده و می‌خواهد او را به خدمت بگیرد.

براساس گزارش فوت مرکاتو، پپ با گریزمن تماس شخصی داشته و در مورد شرایط انتقالش به منچسترسیتی نیز صجبت کرده است. سیتی پس از سخت‌گیری‌های تاتنهام در امر فروش کین، به این بازیکن علاقه نشان داده است و نمی‌خواهد دیگر مهاجم انگلیسی را به خدمت بگیرد.

سیتی در حالی به گریزمن علاقه نشان داده که بارسلونا به دنبال تمدید مسی است و برای این کار می‌خواهد از شر دستمزد هنگفت بازیکنانی چون اومتیتی، پیانیچ و کوتینیو و گریزمان به دلیل قوانین فیرپلی مالی خلاص شود.

گفته می‌شود مدیران سیتی در مورد معاوضه استرلینگ و برناردو سیلوا به گریزمن فکر می‌کنند و بزودی پیشنهاد رسمی خود را به بارسلونا ارائه خواهند داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала