Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت دو باشگاه لندنی برای به خدمت گرفتن ایسکو

© REUTERS / Peter CziborraIsco
Isco - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
ایسکو ستاره مالاگایی رئال مادرید که از شرایط خودش در این باشگاه راضی نیست و خواهان جدایی است. این بازیکن مورد توجه دو باشگاه آرسنال و تاتنهام قرار گرفته است و هر دو باشگاه به فکر جذب این بازیکن اند.

به گزارش اسپوتنیک، ایسکو تصمیم دارد در فصل نقل و انتقالاتی زمستان، رئال‌مادرید را ترک کند. این بازیکن از سال 2013 در این باشگاه حضور دارد و حالا بیشتر از همیشه به فکر ترک سانتیاگو برنابئو است.

Isco - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
ورزش
میلان به جذب ایسکو خوش بین است

در همین حال دو باشگاه لندنی به این بازیکن علاقه نشان داده‌اند و می‌خواهند این بازیکن مالاگایی را در پنجره نقل‌وانتقالات پیشرو به خدمت بگیرند.

آرسنال و تاتنهام دو باشگاهی اند که تمایل دارند این بازیکن را با 16 میلیون یورو به خدمت بگیرند و مذاکرات شان را با باشگاه رئال مادرید آغاز کرده اند.

ایسکو نیم نگاهی به ماندن در رئال مادرید نیز دارد و در صورتی که کارلو آنچلوتی به او وعده دهد که در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، وی سانتیاگو را ترک نخواهد کرد.

ایسکو با رئال مادرید چهار بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده و تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد. او از زمان ورود به مادرید توانسته در 313 بازی 51 گل برای تیمش به ثمر برساند. او در این سال‌ها همچنین موفق شده با کهکشانی‌ها 16 جام مختلف کسب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала