Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در اندیشۀ هم‌بازی شدن دوباره با راموس

© AP Photo / Daniel Ochoa de OlzaReal Madrid's Cristiano Ronaldo celebrates with Real Madrid's Sergio Ramos after scoring the opening goal during the Champions League semifinals first leg soccer match between Real Madrid and Atletico Madrid at Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Spain, Tuesday May 2, 2017
Real Madrid's Cristiano Ronaldo celebrates with Real Madrid's Sergio Ramos after scoring the opening goal during the Champions League semifinals first leg soccer match between Real Madrid and Atletico Madrid at Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Spain, Tuesday May 2, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
فوق‌ ستاره پرتگالی یوونتوس، پس از پیوستن راموس به پی‌اس‌جی، تمایل دارد تا به این باشگاه بپیوندد و در کنار دوست قدیمی خود به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، با روی کار آمدن دوباره ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس، شایعه جدایی رونالدو از این تیم اوج گرفته است زیرا رابطه این دو نفر خوب نیست و در گذشته مشکلاتی را تجربه کرده اند.

CRISTIANO RONALDO CR7 underwear - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
تعطیلات رونالدو چگونه می‌گذرد؟ + عکس

از باشگاه‌های منچستریونایتد و پاریسن‌جرمن به عنوان مقاصد جدی فوق‌ ستاره پرتگالی در هفته‌های آخر نامبرده می‌شد اما به نظر می‌رسد که رونالدو پس از پیوستن راموس به پی‌اس‌جی، تمایل دارد تا به این باشگاه بپیوندد و در کنار دوست قدیمی خود به فوتبالش ادامه دهد.

طبق گفته FootMercato، رونالدو تحت تأثیر نقل‌وانتقالات باشگاه فرانسوی قرار گرفته است و احساس می‌کند که در ترکیب پی‌اس‌جی می‌تواند به افتخارات فردی و تیمی دست یابد.

براساس این گزارش، رونالدو با توجه به حضور دی‌ماریا، ناواس، راموس و اشرف حکیمی احساس راحتی در پی‌اس‌جی خواهد کرد زیرا با تمامی این بازیکنان در رئال مادرید هم‌تیمی بوده است.

از سویی هم  باشگاه پاریسن جرمن امیدوار است تا با خرید کریستیانو رونالدو، مثلث هجومی  امباپه و نیمار را شکل دهد تا رویای رییس این باشگاه برآورده شود.

حالا دیده شود که یونایتد اجازه پیوستن رونالدو را به پی‌اس‌جی خواهد داد یا خود این باشگاه ستاره پرتگلی را به الدترافورد برخواهد گشتاند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала