Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس یوفا: یورو هرگز با چنین شرایطی برگزار نمی‌شود

© REUTERS / Alkis KonstantinidisNewly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016
Newly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
الکساندر چفرین، رییس یوفا، اعلام کرد که دیگر هرگز یورو در چند شهر برگزار نخواهد شد و برگزاری این رقابت‌های در چندین شهر برای هواداران مصنفانه نیست.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که ویروس کرونا در سراسر جهان شیوع پیدا کرد، فیفا و یوفا به مشکلات بزرگی مواجه و تمامی رقابت‌های را به دلیل گسترش ویروس کووید 19، تعلیق کردند.

یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
آغاز تحقیقات یوفا علیه تیم ملی انگلیس

با کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، یوفا اعلام کرد که رقابت‌های یورو 2020 را با یک سال تأخیر و به میزبانی دوازده شهر در سراسر قاره اروپا برگزار خواهد کرد.

این رقابت‌ها با شرایطی که یوفا پیش‌بینی کرده بود برگزار شد و یکشنبه دیدار نهایی آن در ورزشگاه ومبلی و میان دو تیم انگلیس و ایتالیا برگزار خواهد شد.

در همین حال الکساندر چفرین، رییس یوفا، اعلام کرد که دیگر هرگز یورو در چند شهر برگزار نخواهد شد و برگزاری این رقابت‌های در چندین شهر برای هواداران مصنفانه نیست.

وی در این مورد به خبرنگاران گفت:" این برای هواداران هم منصفانه نیست. به نوعی صحیح نیست که بعضی از تیم ها باید بیش از 10 هزار کیلومتر و بقیه مثلاً 1000 کیلومتر مسافت را طی کنند. بعضی از هواداران باید در رم می بودند و روز بعد یا چند روز بعد باید به باکو می رفتند، یعنی یک پرواز چهارونیم ساعته.بنابراین یک ایده دشوار است، ایده جالبی است اما اجرای آن سخت است و فکر نمی کنم دوباره این کار را انجام دهیم."

چفرین در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که رقابت‌های یورو در دور بعدی در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала