Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلمبیا به مقام سوم رقابت‌های «کوپا آمریکا» دست یافت + خلاصه بازی

© REUTERS / Carlos Garcia RawlinsSoccer Football - World Cup - Group H - Senegal vs Colombia - Samara Arena, Samara, Russia - June 28, 2018 Colombia's Radamel Falcao celebrates after teammate Yerry Mina scores their first goal
Soccer Football - World Cup - Group H - Senegal vs Colombia - Samara Arena, Samara, Russia - June 28, 2018 Colombia's Radamel Falcao celebrates after teammate Yerry Mina scores their first goal  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
تیم ملی کلمبیا، با شکست تیم ملی پرو در دیدار رده‌بندی عنوان سوم رقابت‌ها کوپا آمریکا را از آن خود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز دیدار رده‌بندی رقابت‌های کوپا آمریکا، در ورزشگاه برازیلیا میان دو تیم پرو و کلمبیا برگزار شد، که در کلمبیا موفق شد با نتیجه 2-3 پیروزی شده و عنوان سوم این رقابت‌ها را از آن خود کند.

در این بازی ابتدأ پرو با گل‌زنی یوشیمار یوتون در دقیقه 45 از حریفش پیش افتاد اما خوان کوادرادو در دقیقه 49 حساب کار را به تساوی رساند.

 سپس در دقیقه 66 دیاز برای کلمبیا گلزنی کرد اما لاپادولا در دقیقه 82 موفق به جبران نتیجه به سود پرو شد تا بازی به وقت‌های اضافه برود.

در دقیقه 4 وقت‌های اضافه کلمبیا به گُل برتری رسید و اجازه نداد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. دیاز که در نیمه نخست برای تیمش گُلزنی کرده بود، در دقیقه 90+4 گُل برتر شاگردان روئدا را به ثمر رساند و مقام سوم را برای تیم ملی کشورش به ارمغان آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала