Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: پاری‌سن‌ژرمن تا جام لیگ قهرمانان فاصله‌ی ندارد

© REUTERS / SERGIO PEREZSergio Ramos
Sergio Ramos - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
عضو شوید
سرخیو راموس مدافع جدید پاریسی‌ها می‌گوید که تیم فرانسوی تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فاصله‌ی چندانی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از بدست گرفتن مالکیت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از سوی میلیادرهای قطری، فتح لیگ قهرمانان اروپا به هدف اصلی این باشگاه بدل شده و هر ساله آنان برای رسیدن به این آرزوی شان، میلیون‌ها یورو هزینه می‌کنند تا به هدف خود نزدیک‌تر شوند. ولی با این وجود آنها همچنان بعد از یک دهه تا کنون نتوانسته‌اند به هدف شان برسند.

آنها در فینال لیگ قهرمانان 2020 تا آستانه فتح جام پیش رفتند ولی با شکست برابر بایرن ناموفق ماندند.

اکنون که این باشگاه چند خرید تازه انجام داده، سرخیو راموس یکی از آنهاست. ستاره‌ی که با تجربه‌ترین بازیکن در لیگ قهرمانان به حساب می‌رود و به باور وی، این باشگاه حالا آماده است تا قدم آخر را بردارد.

راموس که با رئال مادرید 4 بار موفق به کسب مهم‌ترین جام باشگاهی اروپا شده، امیدوار است تجربه او آخرین تکه پازل پاریسی‌ها در مسیر قهرمانی UCL باشد.

شماره 4 پی‌اس‌جی گفت:

"نکته‌ای که بیش از هر چیز دیگری به چشمم آمده است، قدرت این باشگاه است. آنها عطش زیادی برای قهرمانی دارند. بازیکنان زیادی دوست دارند به این باشگاه بیایند. این موضوع برایم جذاب است که آنها فاصله‌ای چندانی با فتح جام ندارند زیرا قبلا موفق به حضور در فینال شده‌اند و به فتح آن خیلی نزدیک بوده‌اند. به همین خاطر حضور من در این باشگاه می‌تواند موفقیت آمیز باشد. اگر بتوانم در قهرمانی این باشگاه در لیگ قهرمانان موفق شوم، خیلی خوشحال خواهم شد. فکر کردن به پنجمین قهرمانی در لیگ قهرمانان و اولین قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در این تورنمنت رویایی است."

پاریسی‌ها که پیش از این دو خرید بزرگ تاریخ فوتبال را انجام داده بودند، در بازار فعلی علاوه بر راموس، آنها اشرف حکیمی و واینالدوم را به خدنت گرفته‌اند و خبرهایی نشرشده که جان‌لوئیجی دوناروما هم به زودی به جمع پاریسی‌ها اضافه می‌شود. ضمن این‌که پی‌اس‌جی از معدود باشگاه‌هایی است که در صورت جدایی مسی از بارسلونا، توانایی جذب او را دارد.

باید دید که تا پایان بازار فعلی دیگر چه ستاره‌هایی وارد پی‌اس‌جی می‌شوند و این خریدها در دورانی که باشگاه‌های مختلف قاره سبز دچار مشکلات مالی شدیدی هستند، می‌تواند برای تیم پاریسی مسبب اولین قهرمانی در تاریخ لیگ قهرمانان شود یا نه؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала