Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نبرد مسی به سرانجام رسید؛ اشک‌های لئو پس از قهرمانی در کوپا آمریکا + عکس

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر Lionel Messi (Argentina) in a match 1/8 finals of the FIFA World Cup between French and Argentina national teams
Lionel Messi (Argentina) in a match 1/8 finals of the FIFA World Cup between French and Argentina national teams - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
عضو شوید
لیونل مسی پس از کسب اولین افتخار ملی خود در ماراکانا گریست.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال آرجنتین در دیدار فینال کوپا آمریکا در خاک برازیل با یک گل برابر حریف سنتی و رقیب دیرینه خود به پیروزی دست پیدا کرد و سرانجام ناکامی و طلسم قهرمان نشدن مسی با تیم ملی فوتبال آرجنتین شکسته شد.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
تبریک جانانۀ نیمار به مسی + ویدیو

مسی پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی که در پی آن قهرمانی او قطعی شد و توانست اولین جام ملی دوران حرفه ای خود را به دست بیاورد، از شدت شوق و ذوق، اشک ریخت و به روی زمین نشست و زانو زد.

هم تیمی های لیونل مسی هم با دیدن این صحنه پس از سوت پایان به طرف او دویدند و او را در آغوش کشیدند و بدین ترتیب قهرمانی را جشن گرفتند و شادی آن را میان خودشان تقسیم کردند.

مسی نمایشی درخشان در کوپا آمریکا داشت و در 5 بازی پیاپی عنوان بهترین بازیکن جام را به دست آورد هر چند که او در دو بازی نیمه نهایی و فینال نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گل داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала