Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب مسی به قهرمانی آرجنتین + عکس

© REUTERS / HENRY ROMEROمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
عضو شوید
کاپیتان تیم ملی آرجنتین بابت قهرمانی آلبی‌سلسته در مسابقات کوپا آمریکا 2021 بی‌اندازه خوشحال بود و گفت هنوز این اتفاق را باور نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، سرانجام انتظارها به پایان رسید و تیم ملی فوتبال آرژانتین در یک شب به یاد ماندنی یک پیروزی ارزشمند و تاریخی را در خاک دشمن مقابل برازیل به دست آورد تا مسی بعد از 28 سال آلبی سلسته را به قله برساند.

قهرمانی آرژنتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
چیپی که مسی را به آرزویش رساند + ویدیو
مسی پس از پایان بازی گفت:«چندین بار در این تورنمنت شکست خوردم اما می‌دانستم که روزی آن را کسب می‌کنم. خوشبختی که احساس می‌کنم غیرقابل توصیف است. خیلی خوشحالم. من بارها در مورد این خواب دیدم. احساس می‌کنم خدا این لحظه را برای من کنار گذاشته بود.»
مسی در ادامه گفت:«این به اسکالونی و دستیارانش بستگی دارد، او می‌دانست چگونه یک گروه برنده بسازد. من نیاز داشتم این نحسی را شکست دهم و با تیم ملی به جام ملی برسم، سالهای طولانی خیلی نزدیک به کسب آن بودم. فکر می‌کنم لحظه‌ای بهتر از این وجود ندارد.»
کاپیتان آرجنتین در پایان گفت:«وقتی بازی تمام شد به خانواده ام فکر کردم. دفعات قبلی ما سختی زیاد کشیدیم و تعطیلات غم انگیزی را طی کردیم. حالا دیگر فرق کرده است‌. این بازی نه تنها به این دلیل که جام قهرمانی را کسب کردیم بلکه به دلیل این که مقابل برازیل و در زمین آنها قهرمان شدیم، به تاریخ می‌پیوندد. خدا را شکر می‌کنم که این لحظه را به من داد.»

لیونل مسی با بیشترین گل و پاس گل، آقای گل و پاس گل تورنمنت انتخاب شد، پیش از فینال، نیمار و مسی مشترکا به عنوان برترین بازیکن کوپا 2020 انتخاب شده بودند. امیلیانو مارتینیز هم به عنوان برترین دروازه‌بان مسابقات انتخاب شد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала