Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان حسرت 28 ساله؛ طلسم قهرمانی آرجنتین با مسی شکسته شد + عکس

© REUTERS / AMANDA PEROBELLIقهرمانی آرجنتین
قهرمانی آرجنتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
عضو شوید
تیم ملی آرجنتین با شکست برازیل فاتح کوپا آمریکا شد تا طلسم قهرمان نشدن لیونل مسی با آلبی سلسته شکسته شود.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمریکا میان تیم‌های ملی برازیل و آرجنتین در ورزشگاه مشهور ماراکانا در ریودوژانیرو برگزار شد و آلبی سلسته با شکست سلسائو به مقام قهرمانی دست یافت تا رویای لیونل مسی برای قهرمانی با آرجنتین در تورنمنتی معتبر شکسته شود.

نیمار  Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
شکست ناپذیری نیمار در ریودوژانیر؛ با مسی چه خواهد کرد؟

نیمه نخست فیزیکی و پربرخورد شروع شد، که مطابق انتظار بود. با این حال اولین موقعیت جدی تبدیل به گل شد. دقیقه 22 پاس عالی دی‌پائول به دی‌ماریا رسید تا دی‌ماریا با ضربه‌ای نرم و دقیق از بالای سر ادرسون اولین گل دیدار را بزند. آرجنتینی‌ها به‌خوبی ستاره‌های برازیل از جمله نیمار را کنترل کرده بودند و کمتر فرصتی به حریف می‌دادند.

نیمه دوم برزیل خیلی زود و در دقیقه 53 هم توسط ریچارلیسون به گل رسید، اما این گل خیلی زود آفساید اعلام شد. لحظاتی بعد ریچارلیسون باز هم می‌توانست گل بزند که مارتینس شوت محکم او را مهار کرد. بعد از این موقعیت‌های برازیل، باز هم بازی فیزیکی دنبال شد و آلبی‌سلسته کمتر اجازه خلق موقعیت را به میزبان می‌داد. برخوردها هم زیاد شده بود که وقت را به سود آرژانتین و به ضرر برزیل پیش می‌برد.

این قهرمانی برای آرجنتین و لیونل مسی اهمیت بسزایی داشت چرا که با شکست برازیل در ورزشگاه ماراکانا رقم خورد و فوق ستاره آلبی سلسته در مقابل دیدگان مردم رقیب سنتی تیم ملی کشورش جام قهرمانی را بالای سر برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала