Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چیپی که مسی را به آرزویش رساند + ویدیو

© AFP 2023 / CARL DE SOUZAقهرمانی آرژنتین
قهرمانی آرژنتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
عضو شوید
دی ماریا، در فینال کوپا آمریکا تک گل تیم ملی آرجنتین را وارد دروازه برازیل کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی آرجنتین امروز در خانه برازیل و د استادیوم ماراکانا با یک گل به برتری دست یافته و بعد از 28 سال موفق به فتح رقابت های کوپا آمریکا شد.

Soccer Football - World Cup - Group D - Nigeria vs Argentina - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - June 26, 2018 Argentina's Marcos Rojo celebrates scoring their second goal with Lionel Messi  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
خلاصه بازی آرجنتین – برازیل؛ جام در دستان مسی + ویدیو

تک گل آلبی سلسته در دقیقه 21 و روی پاس تماشایی رودریگو دی پائول به ثمر رسید و آنخل دی ماریا در موقعیتی تک به تک و با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه ادرسون را باز کرد.

دی ماریا که در حال حاضر در پاری‌سن‌جرمن توپ می زند در نیمه اول فینال کوپا آمه ریکا 2021 عملکرد بسیار خوبی داشته است به طوری که می توان گفت او ستاره بازی و تیم ملی آرجنتین بوده است و لئو مسی و آرژانتینی ها را به کسب این جام امیدوار کرده است.

تقدیر این بار این بود تا مسی و مربی جوان آرجنتین دیگر با حسرت به جام نگاه نکنند و این بار دیگر آرجنتینی ها نوبت شان بود تا با اندک تماشاگران توی استادیوم جشن قهرمانی بگیرند و مسی را روی هوا پرت کنند. بی خیال کرونا و همه اتفاقات شوم یکی دو سال اخیر. آنها دوباره قهرمان بودند و این ارزش یک شادی از ته دل را داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала