Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوپا امریکا؛ مسی آقای گل و بهترین بازیکن کوپا آمریکا شد + عکس

© REUTERS / HENRY ROMEROلئو مسی کاپیتان آرجانتین Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi
لئو مسی کاپیتان آرجانتین   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
عضو شوید
ستاره تیم ملی آرجنتین در پایان رقابت‌های کوپا آمریکا آقای‌گل و بهترین بازیکن تورنمنت شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال آرجنتین با برتری یک بر صفر مقابل برازیل، فاتح کوپا آمریکا شد. مسی بالاخره به آرزوی دیرینه خود و به رویایی که بار ها و بار ها در رسیدن به آن ناکام مانده بود، دست یافت.

قهرمانی آرجنتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
پایان حسرت 28 ساله؛ طلسم قهرمانی آرجنتین با مسی شکسته شد + عکس

مسی علاوه بر اینکه قهرمان این جام شد، جایزه بهترین بازیکن و بهترین گلزن این تورنمنت را هم از آن خود کرد و بدین ترتیب با تاثیر گذاری خود در بازی ها و پیروزی های آرژانتین در کوپا آمه ریکا 2021، نقشی کلیدی در این قهرمانی داشت.

مسی با 4 گل در کنار لوئیس دیاس از کلمبیا آقای‌گل شد و این جایزه را گرفت. همچنین کاپیتان آرجنتین جایزه بهترین بازیکن تورنمنت را هم به خودش اختصاص داد.

در هر صورت مسی بالاخره به رویای خود رسیده است و جام را بالای سر برده است و باید دید که اکنون مسی در ادامه دوران حرفه ای خود چه تصمیمی را خواهد گرفت چرا که او اکنون تحت قرارداد هیچ باشگاهی نیست.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала