Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست ناپذیری نیمار در ریودوژانیر؛ با مسی چه خواهد کرد؟

© REUTERS / RICARDO MORAESنیمار Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts
نیمار  Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
عضو شوید
نیمار جونیور با تیم ملی برزیل در در استادیوم تاریخی ماراکانا در ریودوژانیرو هیچ بازی را نباخته است و فردا با آرجانتین روبرو می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ نیمار جونیور فوق ستاره برزیلی هیچگاه در یک مسابقه در ورزشگاه تاریخی ریودوژانیرو شکست نخورده است. او در 17 سالگی در آنجا برای اولین بار با تیم سانتوس حضور یافت که برابر فلومینزه با نتیجه 4-1 برنده شد، در ادامه و در مهم‌ترین دیدارها او اول قهرمان جام کنفدراسیون‌ها 2013 شد و سپس به قهرمانی در بازی‌های المپیک 2016 دست یافت.

گویی که این کافی نبود، در فینال کوپا آمریکا بامداد یکشنبه در ماراکانا با آرجانتین روبرو می‌شود، در حالی‌که در سه فینال کوپا آمریکا و یک در جام جهانی شکست خورده است. برای فتح اولین جام‌اش در یک تورنمنت رسمی از سال 1993 مسی خود را آراسته است.

اما آلبی سلسته علاوه بر این‌که باید انتقام شکست‌های قبلی را بگیرد بلکه، بیش از همه با خاطرات خوش از همه اوقات پا گذاشتن در این ورزشگاه نیمار روبرو خواهد شد.

زیرا نیمار هرگز در این ورزشگاه نباخته است. کلیسای جامع فوتبال ریودوژانیرو عملا خانه دوم وی است و ستاره PSG هرگز عشقی را که نسبت به استادیوم تاریخی ماراکانا دارد، پنهان نکرده است.

مُهاجم پاریسی‌ها در پنج بازی در ماراکانا چهار گل به ثمر رسانده که در هر دو فینال ارزشمند نیز گل‌زنی کرده است. ابتدا جام کنفدراسیون‌های 2013 پس از پیروزی در فینال مقابل اسپانیا (3-0) و سپس ریو 2016 بود که آنها پس از تساوی 1-1 در 120 دقیقه، آلمان را در ضربات پنالتی شکست دهند.

نیمار در پیش نمایش بازی این شنبه مقابل آرژانتین گفت: "من در ماراکانا شکست نخورده‌ام و امیدوارم که همینطور ادامه دهم. فینال مقابل آرجانتین بازی است که من همیشه آرزو داشتم بازی کنم. این فینالی است که همه می‌خواهند در کوپا آمریکا ببینند. من می‌دانم که مسی سال‌ها به دنبال اولین عنوان خود با کشورش بوده است. اما اکنون این برزیل است و دوستی ما خارج از چهار خط باقی می‌ماند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала