Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب اما واقعی؛ کارزار جمع‌آور امضأ برای برگزاری دوباره فینال یورو

© REUTERS / Henry NichollsБолельщики Англии празднуют забитый второй гол Англии
Болельщики Англии празднуют забитый второй гол Англии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
عضو شوید
هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس، در یک حرکت عجیب اقدام به جمع‌آوری امضأ کرده‌اند تا دیدار نهایی رقابت‌های یورو دوباره برگزار گردد.

به گزارش اسپوتنیک،  این دوره از رقابت های جام ملت‌های اروپا، شب  گذشته به پایان رسید و تیم ملی ایتالیا توانست با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل تیم ملی انگلیس به مقام قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد.
برخی هواداران انگلیس که بار دیگر تیم شان در ضربات پنالتی نفرین شد و نتوانست در مهم‌ترین رقابت فوتبال اروپا قهرمان شود، نتیجه این بازی را نمی‌پذیرند و خواهان برگزاری دوباره این دیدار اند.
این دسته از هواداران که به خطای کیه‌لینی بر روی ساکای جوان در دقایق پایانی معترض اند، با برگزاری کارزاری در ویب سایت CHANGE.ORG، به دنبال جمع‌آوری امضأ اند تا دیدار نهایی یورو از سر برگزار و نتیجه قابل قبولی حاصل گردد.

در بیانیه‌ای که در این ویب سایت نشر شده است، آمده است:" فینال یورو عادلانه نبود، مدافع ایتالیا(کیه‌لینی) مثل یک برده بالای مهاجم انگلیس( ساکا) خطا کرد و وی سرنگون کرد ولی فقط یک کارت زرد گرفت. از نظر داور، هر گونه خطا و بازی خشن برای ایتالیایی‌ها مجاز بود و قطعاً این یک قضاوت مغرضانه است. در بازی تکراری باید یک داور عادل و منصف انتخاب شود."

در حالی‌که همه می‌دانند چنین امری ممکن نیست، اما بسیاری از معترضان در این سایت امضأ کرده اند و به برگزاری دوباره دیدار ایتالیا-انگلیس اصرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала