Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حرکت زیبای مسی در فینال کوپا؛ لئو مانع شعار‌های تمسخرآمیز علیه برازیل شد + ویدیو

© AP Photo / Andre PennerArgentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021
Argentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
عضو شوید
لئو مسی پس از قهرمانی در رقابت‌های کوپا آمریکا، در حالی‌ که غرق در شادی بود، به هم‌تیمی‌های خود اجازه نداد تا علیه برازیل شعارهای تمسخرآمیز سر دهند و مانع شان شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی آرجانتین بامداد یکشنبه با برتری یک بر صفر برابر برازیل، پس از 28 سال قهرمان آمریکای جنوبی شد و لئو مسی برای نخستین‌بار جام قهرمانی در عرصه ملی را بالای سر برد.
کاپیتان آرجانتین که درخشش خوبی نیز در این رقابت‌ها داشت و عنوان آقای گُلی و بهترین بازیکن رقابت‌ها را نیز از آن خود کرده‌بود، در اوج خوشحالی کار پسندیدۀ انجام داد و اجازه نداد تا هم‌تیمی‌هایش علیه کشور میزبان و بازنده فینال یعنی برازیل شعار تمسخرآمیز سر دهند.
در حالی که همه بازیکنان در انتظار جام دور هم جمع شده بودند و در زمین شعار می خواندند، یک اتفاق عجیب بین کاپیتان لیونل مسی و رودریگو دی‌پائول رخ داد و این بازیکن شعارهای تمسخیرآمیز را علیه برازیل آغاز کرد و چند هم‌تیمی دیگرش نیز با وی هم‌صدا شدند.
مسی اما اجازه نداد تا دی‌پائول به شعار دادن خودش ادامه دهد و به او چندین بار گفت: نه، نه. اینطوری لطفاً نه!


به این ترتیب این موضوع در همان‌جا پایان یافت و مسی از هم‌تیمی‌هایش خواست تا از مقابل چشمان هواداران برازیلی نیز دور شوند.
 
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала