Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد فوق‌العادۀ «کریستیانو رونالدو» با پایان یورو 2020 + عکس

© REUTERS / ALEX PANTLINGSoccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با وجود اینکه تنها 4 بازی در یورو 2020 انجام داد، اما موفق شد جایزه بهترین گلزن رقابت ها را از آن خود کند.

به گزارش اسپوتنیک، جدا از قهرمانی تیم ملی ایتالیا و اینکه جیانلوئیجی دوناروما به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت شناخته شد، کریستیانو رونالدو هم اکنون با پایان رقابت های جام ملت های اروپا یک رکورد ویژه ثبت کرده است.

لوک شاو بازیکن منچستریونایتد  Футбол. Лига чемпионов. Матч Манчестер Юнайтед - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
فینال یورو 2020؛ فقط رونالدو و شیک بالاتر از شاو + ویدیو/عکس

فوق ستاره پرتگالی در یورو 2020 توانست با به ثمر رساندن 5 گل به عنوان آقای گل رقابت ها شناخته شود و از این حیث به یک رکورد برسد.

جدا از قهرمانی تیم ملی ایتالیا و اینکه جیانلوئیجی دوناروما به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت شناخته شد، کریستیانو رونالدو هم اکنون با پایان رقابت های جام ملت های اروپا یک رکورد ویژه ثبت کرده است.

ابرستاره 36 با آقای گلی در یورو تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال شد که در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر انگلیس، لالیگا، سری آ و جام ملت های اروپا آقای گل می‌شود و بدین ترتیب این فوق ستاره پرتگالی هم در آخرین سال های فوتبال خود به تاریخ سازی ادامه داد.

ملاک برای جدول گلزنان، آمار گل زده است و در صورتی که بازیکنان در این موضوع با هم برابر باشند، تعداد پاس گل و پس از آن نیز میانگین گلزنی آنها به نسبت دقایق حضورشان در زمین مورد محاسبه قرار می‌گیرد.

رونالدو در یورو 2020 با به ثمر رساندن 5 گل به تعداد 109 گل ملی رسید و با رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال برابری کرد و از این حیث هم تاریخ ساز شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала