آشوب هوادارن فوتبال در لندن/ ده ها پلیس زخمی شد

© REUTERS / GUGLIELMO MANGIAPANE آشوب هوادارن فوتبال در لندن/ ده ها پلیس زخمی شد
 آشوب هوادارن فوتبال در لندن/ ده ها پلیس زخمی شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
عضو شوید
در پی آشوب و درگیری هوادان فوتبال در لندن، ده ها تن از افسران پلیس راهی بیمارستان شدند. .

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "رویترز" ده ها افسر پلیس لندن در درگیری با جمعیت طرفداران فوتبال در روز فینال جام ملت های اروپا 2020 زخمی شدند.

پلیس لندن در بیانیه ای گفت: "متأسفانه، 19 افسر ما در درگیری با هواداران مجروح شدند که این یک عمل کاملاً غیرقابل قبول است".

تیم ملی ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
تصاویر جذاب از جشن قهرمانی ایتالیا در یورو 2020

پلیس لندن از ده ها هزار هوادار دوستانه فوتبال که با روحیه خوب بازی را تماشا می کردند تشکر کرد و همچنین گزارش داد که تعداد هواداران بازداشت شده پس از فینال به 49 نفر افزایش یافته است. همانطور که گفته شد،  نیرو های  پلیس تمام شب را در خیابان های پایتخت انگلیس گشت زدند.

هواداران انگلیس بعد از باخت مقابل ایتالیا در فینال به طرفداران ایتالیا در ورزشگاه ومبلی لندن حمله‌ور شدند.

گفتنی است قبل از آغاز مسابقه فینال یورو 2020 میان تیم های انگلیس و ایتالیاگروهی از هواداران تلاش کرده اند در فاصله فقط دو ساعت مانده به دیدار از فینال انگلیس با ایتالیا در یورو 2020، به ورزشگاه ومبلی حمله کرده و به زور وارد استادیوم شوند.

دیدار نهایی رقابت‌های یورو 2020 که شب گذشته (11 جولای)  در ورزشگاه ومبلی لندن میان دو تیم ملی ایتالیا و انگلیس راه اندازی شد که سرانجام این بازی در 90 دقیقه و نیز وقت های اضافه 1-1 مساوی شد اما ایتالیا با حساب 3-2 در ضربات پنالتی به برتری رسید تا قهرمان یورو 2020 شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала