Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق تلخ و باورنکردنی برای کاتالان‌ها؛ کاپیتان جوانان بارسا به رئال پیوست + عکس

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
خائومه ژاردی، کاپیتان 19 ساله تیم فوتبال جوانان بارسلونا که سال‌ها در لاماسیا حضور داشت و عضوی از باشگاه بارسلونا بود، به رئال‌مادرید پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی تایید کرد که خائومه ژاردی، کاپیتان 19 ساله تیم فوتبال جوانان بارسلونا را به خدمت گرفته است و این بازیکن آینده‌دار فصل آینده زیر نظر رائول گونزالس در تیم کاستیا توپ خواهد زد.

این انتقال به صورت آزاد و پس از اتمام قرارداد ژاردی با باشگاه سابقش انجام شده است. این وینگر جوان اخیراً پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا را نپذیرفته بود و خواهان دستمزد بالاتری بود که بلوگرانا به این درخواست ژاردی مخالفت کرد.

این بازیکن جوان نزدیک به 5 سال را در لاماسیا سپری کرده بود و فصل قبل آمار 9 گل و 3 پاس‌گل را با پیراهن تیم جوانان بارسا ثبت کرد، اما نتوانست به عضویت دائمی تیم B باشگاه درآید و رشد و شگوفایی در این باشگاه ادامه دهد.

واکنش‌ها به پیوستن این بازیکن به رئال مادرید بسیار منفی بوده است و بسیاری از مردم کاتالونیا این بازیکن را خائن خطاب کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала