Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوناروما: متوجه نشدم که با مهار آن پنالتی قهرمان شدیم، برای همین خوش‌حالی نکردم

© AP Photo / John Sibleyدوناروما
دوناروما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا با درخشش‌های متوالی در طول مسابقات تیمش را به فینال رساند و با مهار پنالتی پنجم انگلیسی ها، تیمش را نیز قهرمان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، درخشش جیانلوئیجی دوناروما در فینال یورو 2020 و در ضربات پنالتی باعث شد تا تیم ملی‌ ایتالیا پس از سال 2006 یک بار دیگر موفق به کسب یک جام ملی شود و از سد انگلستان عبور کند.

Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
پیام عجیب و غریب زلاتان به دوناروما

یکی از اتفاقات جالب توجه در دیدار فینال، مهار پنالتی پنجم بود که توسط دوناروما اتفاق افتاد اما ‌این دروازه‌بان هیچ خوشحالی خاصی به دنبال قهرمان شدن تیمش انجام نداد. وی در این رابطه گفته است:«متوجه نشدم که با مهار آن پنالتی قهرمان شدیم برای همین خوشخالی نکردم.»

جیجو در ادامه اظهار کرد:«با از دست دادن پنالتی توسط جورجینیو احساس بدی داشتم و فکر می‌کردم که دیگر بازی را باخته‌ایم. به هر حال مجبور بودم ادامه دهم و موفق شدم پنالتی ساکا را مهار کنم. پس از مهار آن نیز به داور نگاه کردم چون شاید به خاطر وار دستور به تکرار پنالتی بدهند.»

بازی انگلستان وایتالیا رقابت جذابی بود که در 120 دقیقه برنده‌ای نداشت و در نهایت مشخص شد که ضربات پنالتی باید تعیین کننده قهرمان رقابت‌ها باشد. جیانلوئیجی دوناروما موفق شد با مهار پنالتی ساکا به عنوان پنجمین پنالتی انگلیسی‌ها، تیم ملی کشورش را به قهرمانی برساند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала