دیدار اشرف غنی با افسران نیروهای امنیتی و دفاعی

© Official Page for the President of The Islamic Republic of Afghanistan.دیدار اشرف غنی با افسران نیروهای امنیتی و دفاعی
دیدار اشرف غنی با افسران نیروهای امنیتی و دفاعی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان در سفر امروزش با افسران نیروهای امنیتی و دفاعی مستقر در شهر مزار شریف دیدار کرد. 
سفر رئیس جمهور با هواپیما به خوست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
رئیس جمهور غنی وارد مزار شریف شد

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز سه شنبه نوشت: رئیس جمهور محمد اشرف غنی در سفرش به ولایت بلخ، عصر امروز با افسران، بریدملان و سربازان نیروی مسلح، دیدار کرد.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که در این دیدار که در شهر مزار شریف انجام شد، آنان ضمن تشریح وضعیت امنیتی و تلاش های شان بخاطر دفع و طرد تحرکات دشمن، خواست ها و پیشنهادات شانرا جهت بهبود امور با رئیس جمهور شریک ساختند.
بر پایه این گزارش، رئیس جمهور غنی از تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی و دفاعی به ویژه قوای هوایی، کوماندو، قطعات خاص و صفردار تشکر نموده، گفت که منسوبین قوای مسلح که از خود شجاعت و دلیری نشان داده اند، مردم افغانستان به آنان به عنوان فرزندان صدیق وطن، به دیده قدر می نگرند.
ارگ ریاست جمهور افزوده است، که رئیس جمهور با اشاره بر اینکه در بررسی بودجه وسط سال در بودجه سکتور امنیتی و دفاعی افزایش قابل ملاحظه به میان می آید، گفت: قطعات خاص قوای هوایی عملیات های شبانه شانرا بر ضد دشمن آغاز کرده اند و دستآوردهای خوبی در این اواخر داشته اند.
در پایان این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهور در اخیر سخنانش گفت، که به خانواده های شهیدان نیروهای امنیتی و دفاعی و درمان زخمیان توجه جدی مبذول می گردد.

یادآوری می کنیم، که رئیس جمهور افغانستان امروز در راس یک هیات بلند رتبه به شهر مزار شریف سفر کرده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала