Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در اندیشۀ قربانی کردن چند ستاره برای جذب امباپه

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
رئال مادرید تصمیم دارد ایسکو، مارسلو، گرت بیل و ماریانو دیاز را قربانی جذب کلیان امباپه کند و با پول فروش این بازیکنان ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدت‌هاست به دنبال جذب کلیان امباپه است و می‌خواهد در این تابستان برای جذب این بازیکن اقدام کند.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
ورزش
رئال مادرید کلید جذب امباپه را پیدا کرد

همچنان به کسی پوشیده نیست که کلیان امباپه ستاره درخشان پاریسن‌جرمن، دوست دارد به رئال مادرید بپیوندد و حضور در این باشگاه پُرافتخار رویای کودک این بازیکن است.

در این میان باشگاه پاریسی مانع جدایی این بازیکن است و با گذاشتن قیمت هنگفت روی این بازیکن تلاش دارد تا دست رئال را کوتاه و کلیان را به ماندن مجبور کند.

رئال اما دست بردار نیست و تلاش دارد درخواست هنگفت پاریسن‌جرمن تأمین و این بازیکن را به مادرید بیاورد.

براساس گزارش سایت گُل، این باشگاه تصمیم دارد 4 ستاره خود را برای جذب این بازیکن قربانی کند و برای تأمین هزینه‌های جذب این بازیکنان ستاره‌هایی چون ایسکو، مارسلو، گرت بیل و ماریانو دیاز بفروشد.

رئال در حالی این بازیکنان را بخاطر امباپه در فهرست فروش قرار داده است که پاریسن‌جرمن شدیداً در تلاش تمدید قرارداد با کلیان است و برخی رسانه‌ها مدعی اند که پیشرفت‌های در روند مذاکرات دو طرف نیز وجود داشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала