Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناامیدی قهرمان انگلیس از جذب کین و هالند؛ سیتی به دنبال گزینه‌های ارزان برای جایگزینی آگوئرو

© REUTERS / Jon SuperManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
منچسترسیتی پس از آن که از جذب هری کین و ارلینگ هالند ناکام ناامید شد، حالا به سراغ گزینه‌های ارزان رفته است تا برای سرخیو آگوئرو جانشین پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی پس از این که سرخیو آگوئرو به دلیل اتمام قراردادش در پایان فصل این تیم را ترک کرد، بودیجه هنگفتی را برای خرید جانشین برای این مهاجم آرجانتینی کنار گذاشت و مدیران این باشگاه تلاش کردند تا یکی از میان هری کین و ارلینگ هالند را به خدمت بگیرند.

Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
چرخش سیتی به سمت مهاجم بارسا به دلیل ناکامی در جذب کین

دو باشگاه تاتنهام و بروسیا دورتموند اما بر حفظ این بازیکنان تاکید دارند و به نظر می‌رسد که سیتی از جذب این بازیکنان ناامید شده است.

این باشگاه حالا به دنبال گزینه‌های ارزان رفته است و تلاش دارد تا زمان جذب کین و هالند، یک مهاجم خریداری کند تا جای خالی آگوئرو را پُر کند.

براساس گزارش سپورت میل، سیتی 5 مهاجم را هدف قرار داده است و از میان آن‌ها یکی را برای فصل جدید به خدمت خواهد گرفت.

بازیکنانی چون دنی اینگز از ساوتهمپتون با ارزش 20 میلیون پوند، دونیل مالن از آیندهوون با ارزش 25 میلیون پوند، پائولو دیبالا از یوونتوس با ارزش 45 میلیون پوند، تامی آبراهام از چلسی با ارزش 40 میلیون یورو و الکساندر لاکازت از آرسنال با ارزش 25 میلیون پوند، گزینه‌های سیتی اند که برای تقویت خط حمله در نظر گرفته شده اند.

گفته می‌شود که سیتی برای جذب کین و یا هالند چیز در حدود 150 میلیون یورو کنار گذشته بود و حالا می‌خواهد با خرچ کردن 50 میلیون آن یک مهاجم آماده به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала