Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب «حبیب نورمحمدوف» به شکست سنگین مک‌گرگور

© AP Photo / Mahmoud KhaledRussian UFC fighter Khabib Nurmagomedov, jumps during Lightweight title mixed martial arts bout at UFC 242, fight against UFC fighter Dustin Poirier, of Lafayette, La., in Yas Mall in Abu Dhabi, United Arab Emirates, Saturday , Sept.7 2019.
Russian UFC fighter Khabib Nurmagomedov, jumps during Lightweight title mixed martial arts bout at UFC 242, fight against UFC fighter Dustin Poirier, of Lafayette, La., in Yas Mall in Abu Dhabi, United Arab Emirates, Saturday , Sept.7 2019.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
قهرمان بازنشسته و شکست‌ناپذیر روسی به مصدومیت مبارز ایرلندی واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، کانر مک‌گرگور در حالی پا به میدان مبارزه برابر داستین پویریر بود که در مسابقه دوم خود در اوایل سال در راند دوم با تکنیکان ناک اوت به رقیب خود باخته بود.

Ирландский спортсмен Конор МакГрегор - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
مصدومیت هولناک «مک‌گرگور» در جریان مسابقه برابر داستین + عکس

حالا دو روز پس از این اتفاق، حبیب نورمحمدوف، مبارز بازنشسته و شکست‌ناپذیر روسی به شکست حریف دیرینه‌اش واکنش عجیبی نشان داده است.

قهرمان نامدار روسی UFC به این باور است که مک‌گرگور ایرلندی دیگر توان مبارزه ندارد. حبیب در این مورد گفت:«من باور ندارم که مک‌ گرگور قادر به بازگشت به قهرمانی در UFC  باشد. با اتفاقی که برای پایش افتاد، کار این پسر دیگر تمام شده است. فکر نمی‌کنم مک گرگور قادر به انجام کار خاصی برابر دوستین پیر بود.»
قهرمان شکست ناپذیر مبارزات سبک وزن جهان در ادامه گفت:«من معقتدم که مک‌ گرگور قادر به بازگشت به قهرمانی در UFC  نیست. با اتفاقی که برای پایش افتاد، کار این پسر دیگر تمام شده است. در همان مرحله نخست کار مک‌گرگور تمام شد. اگر آنها 100 بار دیگر هم بازی کنند دوستین باز هم او را شکست خواهد داد.»

مبارز ایرلندی در ابتدای راند اول خوب شروع کرد اما وقتی مبارزه شدت گرفت این پویریر بود که دست بالا را داشت. مک گرگور موفق شد درست قبل از پایان راند اول روی پاهای خود بایستد اما هنگامی که مشتی را به سمت پویریر پرتاب کرد که به هدف نخورد، پایش از زیر او در رفت و صحنه وحشتناکی را پیش چشم تماشاگران رقم زد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала