Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش «مارکوس رشفورد» به حملات نژادپرستانۀ هواداران انگلیس

© AP Photo / Facundo Arrizabalagaرشفورد
رشفورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
مهاجم تیم ملی انگلیس بعد از خطای پنالتی یورو 2020، یک نامه سرگشاده و احساسی خطاب به هواداران انگلیسی منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مارکوس راشفورد، مهاجم تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد در پی از دست دادن ضربه پنالتی در فینال یورو 2020 هدف حملات نژادپرستانه قرار گرفت.

Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
ایستادگی قاطع کاپیتان تیم ملی انگلیس برابر نژادپرستان: ما شما را نمی‌خواهیم

پس از شکست سه شیرها برابر آتزوری در فینال یورو 2020، رشفورد پیامی را به هواداران در شبکه های اجتماعی ارسال کرده است که در بخشی از این پیام احساسی نوشته است:

«حتا نمی دانم از کجا باید شروع کنم و نمی دانم چطور باید احساسی که در این زمان به خصوص دارم را با کلمات بیان کنم. من فصل سختی داشته ام، فکر می کنم این برای همه واضح است و من احتمالا در حالی پا به مسابقه فینال گذاشتم که از کمبود اعتماد به نفس رنج می بردم.»
مهاجم سه شیرها در ادامه نوشت:«پنالتی تمام چیزی بود که برای کمک به تیم از من خواسته شده بود. من حتی در خواب هم می توانم پنالتی را گل کنم، چرا که این دو در خواب و بیداری شباهتی به هم ندارند؟ از زمانی که توپ پنالتی را زدم، این مورد بارها و بارها در سر من می چرخد و این سوال در ذهنم باقی است که چرا این طور شد؟»
راشفورد در پایان نوشت:«انتظار ما برای قهرمانی ملی 55 ساله شد و مدتی برای ما باقی خواهد ماند. این عذاب و مجازات برای من هم می ماند و بیشتر است. تمام چیزی که می توانم بگویم اظهار تاسف است. کاش جور دیگری پیش می رفت. همچنین می خواهم هم تیمی هایم را ستایش کنم. این تابستان یکی از بهترین اردوهایی بوده که تجربه کرده ام و همه آن ها در آن نقش داشته اند.»

مهاجم جوان تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد در آخرین لحظات وقت اضافی از روی نیمکت ذخیره ها بلند شد تا به طور مشخص در ضیافت پنالتی ها سهمی را به عهده بگیرد؛ اما ستاره منچستر یونایتد در این امر کاملا ناموفق نشان داد و فرصت قهرمانی تاریخی برای انگلیسی ها در خاک خودشان از دست رفت.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала