آغاز تولید گسترده واکسن «اسپوتنیک وی» در بزرگترین کارخانه واکسن سازی جهان در هند

© Sputnik / Vitaly Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز تولید گسترده واکسن «اسپوتنیک وی» در بزرگترین کارخانه واکسن سازی جهان در هند
 آغاز تولید گسترده واکسن «اسپوتنیک وی» در بزرگترین کارخانه واکسن سازی جهان در هند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه و موسسه سرم هند، بزرگترین تولید کننده واکسن در جهان، تولید واکسن اسپوتنیک وی را در تأسیسات این شرکت در ماه سپتامبر آغاز می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) از همکاری با شرکت دارویی موسسه سرم هند (SII)، بزرگترین تولید کننده جهان از نظر تولید واکسن، برای تولید واکسن ضد کرونا ویروس اسپوتنیک وی روسیه در هند را اعلام کرد.

کار های اوایه در زمینه پس از کسب تأیید کنترل کننده داروی عمومی هند (DCGI) آغاز شده است.

​طرفین قصد دارند سالانه بیش از 300 میلیون دوز واکسن در هند تولید کنند، انتظار می رود اولین محموله در سپتامبر 2021 ساخته شود.

  موسسه SII با بیش از 500 میلیون دوز تولید شده، بزرگترین تولید کننده واکسن ویروس کرونا در جهان است.

گفته می شود که SII یکی از شرکتهای پیشرو هند و ازبرکت همکاریهای گسترده استراتژیک در مبارزه با ویروس کرونا است.  

 علاوه بر تولید واکسن، SII در حال حاضر ساخت داروی Covishield (تولید شده توسط AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد) و همچنین و شرکت داروی Codagenix در انگلستان در حال تحقیق است.

​توقع می رود که اولین دسته واکسن روسی توسط تولید کننده در ماه سپتامبر تولید خواهد شد.

با این حال بیش از 300 میلیون دوز واکسن روسی سالانه در تاسیسات SII در هند تولید می شود.

به عنوان بخشی از روند انتقال فناوری ، SII قبلاً نمونه هایی از سلول ها و بردارها را مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالی، تاسیس شده در سال 1891، یک موسسه تحقیقاتی برجسته در جهان در زمینه تولید داروها است.   

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Russian Direct Investment Fund (@rdif.ru)

در چارچوب روند جابه جایی فناوری، SII نمونه هایی از سلول ها و بردارها را از مرکز تحقیقات گامالیا دریافت کرده است. واردات آنها توسط ریاست سازمان نظارت بر داروی هند (Drug Controller General of India, DCGI)  تایید و فرایند کشت آغاز شده است.

هند یک قطب برتر تولیدی برای واکسن «اسپوتنیک» است. پیشتر بنیاد سرمایه گذاری مستقیم روسی توافق هایی را با برخی شرکت های تولید کننده دارو در هند (Gland Pharma, Hetero Biopharma, Panacea Biotec, Stelis Biopharma, Virchow Biotech и Morepen) برای تولید واکسن روسی امضاء کرده بود.

در حال حاضر واکسن «اسپوتنیک وی» در 67 کشور جهان با بیش از 3.5 میلیارد نفر جمعیت تایید شده است. اطلاعات ثبت شده از برخی کشورها مانند آرژانتین، صربستان، بحرین، مجارستان، مکزیک، سان مارینو، امارات متحده عربی و دولتهای دیگر که در جریان واکسیناسیون مردم به دست آمده، نشان می دهد که واکسن «اسپوتنیک وی» یکی از مطمئن ترین و موثرترین واکسن های ضد کرونا در جهان است.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала