Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای نشریه اسپانیایی؛ ستاره بایرن بمب تابستانی رئال مادرید

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
نشریه اسپانیایی مدعی شد روبرت لواندوفسکی تمایل دارد همین تابستان بایرن‌مونیخ را به مقصد رئال‌مادرید ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «آ اس» اسپانیا خبر داد، روبرت لواندوفسکی  بازیکن بایرن‌مونیخ، به پیوستن به رئال مادرید در همین تابستان علاقه دارد و می خواهد که یک چالش جدید را تجربه کند.

Нападающий футбольного клуба «Бавария» Роберт Левандовский и его жена Анна Левандовска на фестивале Октоберфест в Мюнхене, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
همسر لواندوفسکی مقصد بعدی او را مشخص کرد

آنا، همسر لواندوفسکی هم چندی پیش گفته بود که این بازیکن لهستانی همواره رویای بازی در رئال‌مادرید را در سر داشته است. اکنون باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون این بازیکن در این پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی رخ خواهد داد و آیا رئال به دنبال چنین انتقال و توافقی خواهد بود یا نه.

لواندوفسکی در مسیر آخرین سال قراردادش در جمع باواریایی‌ها قرار دارد و بایرن‌مونیخ یا باید قرارداد او را تمدید کند و یا باید او را به فروش برساند چرا که در غیر این صورت این بازیکن تبدیل به یک بازیکن آزاد در پنجره‌های بعدی می‌شود.

روبرت لواندوفسکی در حال حاضر 32 ساله است اما در این سن و سال هم همچنان یک مهاجم قابل و توانمند است به طوری که او در فصلی که گذشت فاتح کفش طلا شد و در 40 بازی 48 گل به ثمر رساند و همچنین رکورد تعداد گل های گرد مولر را در بوندسلیگا جا به جا کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала