Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازداشت نمایندگان امریکا و انگلیس پیش از المپیک توکیو

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر المپیک 2020 توکیو
المپیک 2020 توکیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
نمایندگان امریکا و انگلیس که برای کمک به برگزاری المپیک به توکیو سفر کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، چهار نماینده کشورهای آمریکا و انگلیس که برای برگزاری بازی‌های المپیک توکیو وارد جاپان شده بودند به خاطر حمل کوکائین دستگیر شدند.

Мужчина с флагами с изображением талисманов Летней Олимпиады после мероприятия по случаю 100 дней до Олийписких игр в Токио  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
برگزاری بازی‌های المپیک پشت درهای بسته

از این 4 نفر بازداشت شده  دو تن اهل انگلیس و 2 نفر اهل آمریکا بودند که اویل جولای دستگیر شدند. براساس گزارشات پولیس جاپان افراد بازداشت شده اتهامات را رد کردند. در تاریخ 4 جولای، این چهار تن در حالی که حالت طبیعی نداشتند از سوی پولیس مشکوک شدند.

از یکی از آن‌ها تست گرفته و مشخص شد که 3 نفر دیگر هم از کوکائین استفاده کرده‌اند. این افراد چند ماه قبل به منظور تعمیر و نگهداری جنراتورهای الکتریکی مورد استفاده در ورزشگاه‌های توکیو به جاپان سفر کرده بودند.

در همین حال و در فاصله 10 روز تا آغاز بازی‌های المپیک توکیو، دهکده ورزشکاران افتتاح شد. این دهکده 44 هکتاری که دارای 21 ساختمان مسکونی و سالن غذاخوری است، تا سه روز پس از مراسم اختتامیه در 8 آگست فعالیت خواهد کرد.

دهکده دارای یک کلینیک نیز هست. آزمایش روزانه ویروس کرونا و استفاده از ماسک از جمله اقدامات احتیاط آمیز است که برای حدود 18000 ورزشکار و مقامات ساکن در دهکده برای جلوگیری از شیوع ویروس، اعمال می شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала