Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب خبری؛ افشای صحبت‌های باورنکردنی «فلورنتینو پرز» در مورد دو اسطورۀ رئال

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
صداهایی ضبط شده ازرییس باشگاه رئال مادرید منتشر شده است که دو اسطوره باشگاه را کلاهبردار می خواند.

به گزارش اسپوتنیک، فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید در سال 2006 و پس از استعفا در دوره نخست حضورش در این باشگاه صحبت‌هایی انجام داده که حالا پس 15 سال فایل صوتی این صحبت ها افشا شده است.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
پرز در وعده به هواداران: شما می‌دانید من کیستم

مدیر عامل باشگاه مادریدی در این مکالمه عجیب به دو رائول گونزالس و ایکر کاسیاس حمله می کند. پرز مدعی است که این دو در سطح رئال مادرید نیستند.

در بخشی از این صداهای ضبط شده آمده است:«کاسیاس دروازه بانی در سطح رئال مادرید نیست. هر کسی هر چه می خواهد، بگوید. او به درد رئال مادرید نمی خورد. هرگز نمی خورده است. او بزرگترین اشتباهی بوده که داشته ایم. اتفاقی که افتاده این است که برخی دوستش دارند و برخی عاشقش هستند و در موردش صحبت می کنند و این را می دانند.
از او خیلی دفاع می کنند، اما یکی از بزرگترین کلاهبرداری های تاریخ فوتبال است، نفر دیگر رائول است. این دو بزرگترین کلاهبرداری های رئال مادرید هستند، اولی رائول و دومی کاسیاس.»
وی در ادامه حملاتش به بازیکنان گفته است:«بازیکنان بسیار خودخواه هستند و به هیچ وجه نمی توان رویشان حساب کرد و هر کسی رویشان حساب کند اشتباه کرده است. مدام باعث جنجال می شوند. من تفکر خود را از بازیکنان وحشتناک دارم.»

به نظر می رسد که افشای صحبت های پرز را باید یک شوک بزرگ به رئال مادرید دانست. قطعا باید دید که در روزهای اخیر کاسیاس و رائول چه واکنشی به این صحبت ها دارند.

نکته جالب اما این است که هر دو در حال حاضر در رئال مادرید مشغول به کار هستند، کاسیاس در سمت های مدیریتی و در بنیاد خیریه رئال مادرید کار می کند در حالی که رائول گونزالس سرمربی فعلی تیم رزروهای رئال مادرید یعنی کاستیا است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала