Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تشکیل پرونده از سوی یوفا علیه انگلیس به دلیل اتفاقات بازی فینال یورو 2020

© REUTERS / Henry NichollsБолельщики Англии празднуют забитый второй гол Англии
Болельщики Англии празднуют забитый второй гол Англии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
یوفا به دلیل رفتار نادرست هواداران انگلیس در جریان فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا، علیه این تیم پرونده انضباطی تشکیل داد و تمامی این اتفاقات را بررسی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قبل آغاز دیدار نهایی رقابت‌های یورو، صدها هوادار سه شیرها بدون داشتن تکت ورودی، با درگیری با ماموران امنیتی و عبور از موانع تلاش برای ورود به ورزشگاه داشتند و رفتار خشونت آمیز از خود شان به نمایش گذاشتند.

Newly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
رییس یوفا: یورو هرگز با چنین شرایطی برگزار نمی‌شود

همچنان هواداران تیم ملی انگلیس در زمان پخش سرود ملی ایتالیا و قبل از آن در نیمه‌نهایی هنگام پخش سرود ملی دنمارک، به سرود ملی هر دو کشور توهین کردند و رفتار نامناسبی با برخی هواداران نیز داشتند.

حال یوفا بخاطر رفتار آشوبگرانۀ هواداران انگلیس، علیه این کشور پرونده انضباطی تشکیل داده است و به دنبال این است تا با انجام تحقیقات مطابق ماده 19 قوانین این نهاد مجرمین را با دخالت قانون داخلی انگلیس مجازات کند.

گفته می‌شود که یوفا بخاطر توهین‌های نژاد پرستانه نیز اقداماتی می‌کند و بزودی در این مورد نیز تشکیل پرونده خواهد کرد.

انگلیس که یکی از نامزدان میزبانانی جام جهانی2030 است، حالا به تهدید جدی مواجه شده است و احتمال دارد میزبانی را به دست نیاورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала