Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوق ستاره آرجنتینی رقیب ندارد؛ مسی به فتح هفتمین توپ طلا نزدیک شد

© AFP 2023 / Franck FifeАргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии "Золотой мяч" в Париже
Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
قهرمانی تیم ملی فوتبال آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمریکا شانس مسی را برای کسب توپ طلای سال 2021 افزایش داد.

به گزارش اسپوتنیک،  لیونل مسی با کمک دیگر اعضای تیم ملی آرجنتین به انتظار 28 ساله قهرمانی در تورنمنتی معتبر خاتمه داد و آلبی سلسته فاتح کوپا آمریکا شد.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
خبر خوش رییس بارسا به هواداران در مورد تمدید قرارداد مسی

در همین رابطه، نشریه «مارکا» اعلام کرد قهرمانی با آرجنتین در کوپا آمریکا فراتر از خاموی بدخواهان مسی، نابغه فوتبال جهان را در صدر بازیکنان مستعد دریافت توپ طلا قرار داد چون فتح کاپ جام جهانی، کوپا آمریکا و یورو به نوعی تعیین کننده برنده توپ طلا بوده و مسی که بازیکنی محبوب در جهان شناخته می‌شود با توجه به عملکرد خوبی که با بارسلونا داشت و فاتح کوپا آمریکا شد در اولویت قرار گرفت.

لیونل مسی در 47 بازی امسال، 38 گل و 14 پاس گل در کارنامه دارد و همچنین 26 جایزه بهترین بازیکن مسابقه را به دست آورده است. او لالیگا سانتاندر را به عنوان پیچیچی (آقای گل) به پایان رساند و با چهار گل و پنج پاس گل بهترین گلزن کوپا آمریکا شد، به این معنی که در این تورنمنت از 12 گل آرجنتین در 9 گل نقش داشت.

در این میان اما، فوق ستاره برای کسب هفتمین توپ طلا به احتمال زیاد توسط هیچ‌یک از بازیکنان نخبه به چالش کشیده نخواهد شد. کیلیان امباپه نه لیگ یک فرانسه نه لیگ قهرمانان اروپا را فتح نکرد و کریستیانو رونالدو با یوونتوس قهرمان سری A ایتالیا و یورو 2020 نشد.

جام قهرمانی یورو 2020  The Euro 2020 trophy - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
تیم منتخب رقابت‌های یورو مشخص شد؛ حضور رونالدو و غیبت کاندیدای اصلی توپ طلا + عکس

رابرت لواندوفسکی در آلمان رکورد گلزنی را شکست و با بایرن مونیخ قهرمانی بوندسلیگا شد اما در یورو 2020 ناامید کننده عمل کرد. ستون‌های خط دفاعی ایتالیا جورجیو کیِلینی و لئوناردو بونوچی احتمالاً مدعی هستند. انگولو کانته و میسون مونت هم بازی‌های درخشانی را با چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا انجام دادند.

 جورجینیو و امرسون پالمیری بازیکنان شاخص ایتالیا در یورو 2020 که نقش ارزنده‌ای در قهرمانی آتزوری داشتند هم بخت کسب توپ طلا را دارند هر چند امرسون که سابقه بازی در تیم زیر 17 سال برزیل را در کارنامه دارد و در ادامه ملیت ایتالیایی گرفت بخت اندکی دارد اما جورجینیو به شکلی عمل کرده که از او به‌عنوان بزرگ‌ترین رقیب مسی نام‌برده می‌شود.

در حال حاضر، دشوار است کسی را مانع رسیدن مسی به هفتمین توپ طلا دانست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала